Gettyimages/Daniel Haskett
Det er næsten hverdagskost at høre ledere i internationale virksomheder fortælle, hvordan de ønsker at differentiere sig og skabe en edge i forhold til konkurrenterne. Fx ved at eje hele værdikæden, at arbejde med LEAN, outsource, minimere omkostninger eller at disrupte deres forretningsstrategi ved...
Du skal være PLUS kunde for at læse denne artikel.
Kom på forkant med viden om kommunikation.
Skriv til Timme på timme@kforum.dk
eller ring på 33 42 21 60
for at få et godt tilbud.
Relaterede artikler
Big Data er en gave til dig
-
Det dér Big Data, der skrives så meget om – hvad er det egentlig? Og er det noget, jeg bør interessere mig for? Så afgjo...
Når K ikke taler med IT
-
Kommunikationsfolk bør i langt højere grad rette blikket mod IT-afdelingen. Alt for ofte står den alene med opgaver, der...
Alt om intern kommunikation
-
Gør din kommunikationsafdeling selvlysende, øg produktiviteten, få gode ideer og realiser dem. Hold bedre møder, få styr...
Dine medarbejdere laver også PR
-
Hvad er mantraet bag intern kommunikation, og hvordan knækker man som HR- eller kommunikationsansvarlig koden til at ska...
Bliv en schweizerkniv nu
-
Med medialiseringen og indtoget af sociale medier er kommunikation efterhånden blevet allemandseje, samtidig med at komm...
Outlaw-kommunikation
-
Hvis du blander traditionel machismo med NATO, 7-Eleven og generel våbenfascination, så ender du cirka ud med udtrykket ...
Pint under tonsvis af Piratos
-
Har du læst dig selv mellem linjerne for nylig? Eller lyttet til din talestrøms undertoner? En ny bog vil hjælpe dig med...
K-rådgiver redder jorden
-
Endelig en film om en kommunikationsrådgiver, som redder verden. Den amerikanske science fiction-film Arrival har nemlig...
Bliv digital power-networker
-
En bred vifte af platforme gør det enkelt at netværke og udbygge sit netværk med nye relationer med ét enkelt klik. Nye ...
Hverdagsnær hverdagstrivsel
-
Specialet stræber efter at lyssætte forhold og dynamikker, det selvfølgeliggjorte og det under overfladen, som afsæt for...
Sov i ske med dine vælgere
-
Sidder du stadig og fedter med spørgeskemaundersøgelser og fokusgrupper for at få en bedre forståelse for dine modtagere...
9 vigtige k-modeller
-
Visuelle modeller kan hjælpe os til at forstå verden. De kan illustrere komplicerede sagsforhold og give anvisninger til...