Steffen Kirkegaard


Steffen Kirkegaard

Steffen Kirkegaard

Karma: 899 (?)

Internet Reklame tages ikke seriøst

En nylig analyse beskriver at annoncørerne ikke tager mediet seriøst. Det mener flertallet af ansatte på reklamebureauerne.

Så ansatte marketing folk tænker traditionelt er faktisk noget man kan læse ud af statistikken, ikke noget man behøver at tale med os på bureauerne om. artikkel læs her

Det viser sig at internet marketing eksploderer i Sverige og USA så mon ikke også det ser sådan ud i Danmark.

Vi venter på tallene fra Danmarks statistik. Det der dog er interessant er at de fleste penge går til banner annoncer og søgemaskineoptimering.  Så det er stadig meget traditionelle redskaber der tages i brug, det viser jo at annoncørerne flytter fra aviserne over på internet men uden den stor interaktive effekt. Mere i retningen af at flytte, annoncer fra aviserne ud på aviserne på internet. Det er det sikre tror man og derfor er det traditionelt og uden den store fantasi.

Jeg kunne godt tænke mig noget mere fantasi fra annoncørerne og se dem bruge de virale og interaktive muligheder der findes på internet samt aktivere forbrugerne mere ved at bruge pull marketing i stedet for push.

onlie marketing

Giv din stemme

5 stemmer
4,4/5

Kommentarer

Få nyhedsbrev

45 JOB

Studentermedhjælper

Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Job

Praktikant

Frist: 12. april

Praktikant

Frist: 19. april

Digital redaktør

Frist: 26. marts
Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.