Sarah Logis Winblad


Sarah Logis Winblad

Tlf. 26821551

Karma: 0 (?)

Forfatter:

1


artikler

10


indlæg

Oprettet på Kforum: lørdag 19. december 2015

Om

Jeg er en ambitiøs og glad kommunikatør, der aldrig giver op. Jeg tager derfor alle udfordringer med et smil og knokler på indtil opgaven er løst på mest tilfredsstillende vis.
 
Jeg lever og brænder for kommunikation, og bruger derfor også en stor del af min fritid på at følge med i de seneste trends indenom feltet.
 

Erfaring

Organisation/FirmaJob-titelEvt. beskrivelse
FK Distribution
Siden 2016
Content Marketing Specialist I FK Distribution arbejder jeg med en række forskellige kanaler og medier i relation til forbrugerorienteret marketing. Personalisering, SEO og data er i denne proces, faktorer der står højt på min arbejdsliste.
Københavns Lufthavne
Siden 2015
Kommunikationskonsulent Jeg var i Københavns Lufthavne ansat som projektbaseret Kommunikationskonsulent. Her arbejdede jeg bl.a. med CPHs intrant, årsrapporten og strategiudvikling samt jeg fungerede som sparringspartner for ledelse og kollegaer.
Dell Danmark
2013 - 2015
Kommunikations- og marketingassistent Jeg var ansat i Dell i over 2 og et halvt år, hvor jeg arbejde som Kommunikations- og Marketingassistent. Her løste jeg opgaver inden for et bredt spændingsfelt. Jeg arbejde blandt andet med artikelskrivning, kampagner, eventplanlægning og sociale medier.
Copenhagen Economics
2012 - 2012
Kommunikations- og marketingassistent I Copenhagen Economics stod jeg blandt andet for udviklingen og implementeringen af en ny visieul identitet, hvilket indebar redesign at intranet og hjemmeside samt udvikling at nyt logo, brevpapir og andet kommunikations- og marketingmateriale.

Uddannelse

InstitutionGrad/retningEvt. beskrivelse
Copenhagen Business School
2012 - 2015
Brand and Communications Management
Cand.merc.
Gennem min kandidatuddannelse på CBS har jeg tilegnet mig viden om forskellige forbrugerteorier og branding perspektiver samt opbygget en værktøjskasse til at indsamle viden om forbrugerens vaner, behov og adfærd. Dette har været grundlæggende for at kunne skabe en forståelse for, hvordan man effektivt opbygger, styrer og strategisk positionerer brands og planlægger marketingaktiviteter, så brandets værdi øges over for kunden. Og for at være i stand til konstant at forbedre brandets værdi og optimere de forskellige marketingsprocesser, har kandidaten også givet en dybdegående forståelse for, hvordan man kan måle på værdien af et brand og hvordan de strategiske branding beslutninger kan linkes til virksomhedens resultater.
Copenhagen Business School
2009 - 2012
Erhvervsøkonomi og virksomhedskommunikation
HA(kom.)
Gennem min bacheloruddannelse på CBS har jeg tilegnet mig viden om virksomhedskommunikation set fra mange forskellige perspektiver. Dette gælder alt fra PR og marketing til intern strategisk kommunikation og krisekommu-nikation. Disse discipliner har tilsammen skabt en forståelse for, hvordan kommunikation er et fundamentalt værktøj til at opnå bestemt virksomhedsmål og ønsker.

Artikler

 
Mandag 11. januar 2016
1

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.