Organisation/Firma | Job-titel | Evt. beskrivelse |
Wiser Communication
Siden 2014
|
Direktør, kommunikationsrådgiver, executive coach
|
Jeg arbejder med lederkommunikation, strategikommunikation, forandringskommunikation og intern kommunikation. Jeg samarbejde både med mindre virksomheder og udvikler blandt andet ledertræningsformater til globale virksomheder på engelsk.
|
Puk Scharbau ApS
Siden 2014
|
Direktør, kommunikationsrådgiver, executive coach
|
Jeg arbejder med lederkommunikation, strategikommunikation, forandringskommunikation og intern kommunikation. Jeg samarbejde både med mindre virksomheder og udvikler blandt andet ledertræningsformater til globale virksomheder på engelsk.
|
Advice A/S
2014 - 2018
|
Associeret senior Advisor
|
Specialist indenfor leder- og forandringskommunikation fx. strategiudrulning, implementering af ny struktur eller it-systemer. Arbejder med ledertræning og medarbejderudvikling både i 1:1 træning, workshops og længere udviklingsforløb. Designer og faciliterer store interne kommunikationsindsatser, lederdage og medarbejderkonferencer, gerne på internationalt niveau.
Er ekspert i kommunikations- og performancetræning af ledere og politikere.
Arbejder med kunder som Novo Nordisk, NNIT, Astrazeneca og en del i det offentlige regi.
Med en fortid som professionel, uddannet skuespiller, koblet med en akademisk baggrund, er jeg en garvet og levende oplægsholder og underviser med en unik tilgang til kommunikation hvor en skarp analytisk tilgang, tilsættes et kreativt hands on fokus.
|
Advice a/s
2011 - 2014
|
Senior Advisor
|
Er i januar 2014 overgået til et strategisk samarbejde med Advice, for at få et renere fokus på lederkommunikation. træning og organisationsudvikling i mit eget regi. Fungerer i dag som selvstændig konsulent og som associeret advisor i Advice a/s.
|
Dilemma -tv udviklet for Novo Nordisk, globalt kommunikationskoncept
2009 - 2010
|
Producent, udvikler
|
A new innovative concept for internal communication. Using the tv sitcom format to adress essential business issues through webisodes shown at the intranet. A mixture of fiction and reality, based on interviews and research, designed to create emotional engagement around real-life dilemmas that affect employees everywhere in a big organization. The concept creates a new, innovative way of communicating to large groups of employees who vary both professionally, geographically and culturally. In may 2010 the concept is launched in cooperation with NOVO NORDISK., who is implementing the concept on a global basis.
|
Actors inc. ApS
2002 - 2011
|
Indehaver - kommunikationsrådgiver
|
|
Actors Inc. Kommunikationsrådgivning, lederkommunikation, kreativ organisationsudvikling, forumteater, dilemma film, interaktiv træning. Performancetræner.
2002 - 2011
|
Senior kommunikationsrådgiver og proceskonsulent
|
|
Uddannet skuespiller 1993. Proff. speaker.
1993 - 2010
|
Uddannet skuespiller 1993. En lang række opgaver indenfor teater, film, Tv. Bodil og Robert modtager 1996. Proff. Speaker / tale og præsentationscoaching
|
|