Peter Lindblad


Peter Lindblad

Peter Lindblad

Karma: 0 (?)

Her finder Peter Lindblad sin inspiration
Peter Lindblad søger ikke sin inspiration i pensionsbranchen i Danmark. Netværk er heller ikke stedet, hvor Peter Lindblad får sin inspiration til sin ”disruptive” tankegang.
I stedet får Peter sin inspiration ved nøje at følge generel kundeadfærd og den bevægelse og ændring, der sker i den købs-og oplevelsesadfærd, som vi alle som kunder gennemgår. Køberadfærd ændrer sig drastisk hele tiden, og denne øges yderligere i takt med, at informationer og data bliver hurtigere og enklere tilgængelige. Det stiller, ifl. Peter Lindblad, store krav til en virksomhed hele tiden at kunne møde kundernes krav og præferencer således, at oplevelsen, produktet og ydelserne modsvarer forventningerne. Køberadfærdstrends er derfor et nøglebegreb for Peter Lindblad og APC. Det stiller krav til at APC hele tiden optimerer og justerer sine kundeværdier og ydelser til kundernes ændrede præferencer. Det sætter sig blandt andet i målrettet udbud af ydelser og produkter – men i særdeleshed også i den måde hvorpå APC’s professionelle og kompetente medarbejdere møder kunderne – dette uanset om der er tale om fysiske møder, pr. mail eller via en telefonsamtale. Hos APC er kunden ikke alene i centrum – konstant at levere værdi til kunden er APC’s eksistensberettigelse.
 

Giv din stemme

5 stemmer
4,4/5

Kommentarer

Få nyhedsbrev

47 JOB

Social Media Manager

Se alle job Indryk job

Kursus

Skab varige forandringer med adfærdsdesign

Kurset er udsolgt - tilmeld dig hvis du vil på venteliste

Se alle Bliv klogere

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.