Michael Aagaard


Michael Aagaard

Tlf. +45 30334154

Karma: 29 (?)

Oprettet på Kforum: lørdag 20. september 2008

Om

Alt er konvertering - alt online i hvert fald!

Ligegyldig om du vil have flere til at læse din blog, abonnere på dit nyhedsbrev eller købe dit produkt, handler det om konvertering - og konvertering handler i bund og grund om at få folk til at gøre det, du vil have dem til at gøre.

Al verdens trafik og skyhøje placeringer i Google vil ikke give dig andet end et højere frafald, hvis ikke du forstår, at få din trafik konverteret fra nysgerrige besøgende til aktive brugere. Det er lige præcis det, jeg er allermest fascineret af!

Nettet er et skriftligt medie, og jeg er 100% overbevist om, at det, der har den største indflydelse på folks handlinger online, er selve webteksten.

Du kan læse mere om webtekst, der involverer, motiverer og konverterer på min nye blog
Online-Tekstforfatter.dk. 

Du kan også se et eksempel på min indstilling til det at skrive webtekst på den amerikanske Online Copywriting-blog, Copyblogger.com, der er kåret blandt de 50 mest indflydelsesrige blogs i verden og blandt de 5 mest indflydelsesrige marketing-blogs af henholdsvis The Guardian og Advertising Age. Læs min artikel her.

Erfaring

Organisation/FirmaJob-titelEvt. beskrivelse
Online-Tekstforfatter.dk
Siden 2010
Freelance Online Copywriter / SEO Specialist
Deducta Online Marketing
2008 - 2010
Persuasive Online Copywriter / Junior SEO-specialist
TransVersion - Professional Freelance Translation
Siden 2007
Ejer/oversætter

Uddannelse

InstitutionGrad/retningEvt. beskrivelse
Copenhagen Business School
Siden 2006
cand.ling.merc
Translatør og tolk
Copenhagen Business School
2003 - 2006
Bachelor
Engelsk og kommunikation

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.