Hvad siger nutidens digitale og samfundsmæssige tendenser om fremtiden? Og hvad kommer tendenserne til at betyde for dig i marketing- og kommunikationsafdelingen? Hiv en formiddag ud af kalenderen og bliv opdateret på fremtidens organisation, forbrugernes og kundernes forventninger og på, hvordan du udnytter fremtiden til din og din organisations fordel.
Service er det nye marketing, selfie-kommunikation er præmissen for deltagelse og opmæksomhed og fremtidens k-afdeling er robotter og computere. Men hvad betyder de nye tendenser for dig og din rolle i organisationen? Hvordan løser du dine arbejdsopgaver på nye, innovative og anderledes måder? Og hvordan håndterer du nye platforme og kommer på forkant med fremtiden.
Tag med til Kforums årlige trendseminar den 26. januar og bliv klog på de nyeste trends og på, hvordan de kan bruges til at skabe værdi i din organisation:
- Få Kforums chefredakør, Timme Bisgaard Munks, helikopterperspektiv på de mest centrale megatrends, muligheder og risici inden for kommunikation, marketing, teknologi og samfund - og hvad de kommer til at betyde for dig
- Få indblik i, hvor kundernes og medarbejdernes forventninger er på vej hen og hvad det kræver af dig som kommunikatør eller marketingmedarbejder
- Få konkrete ideer og værktøjer til at forandre din organisation, jeres markedsføring og kommunikation samt arbejdsprocesser
- Afprøv en række værktøjer til at arbejde med scenarieplanlægning og fremtidens udfordringer for jeres kommunikation- og marketingafdeling
Fremtiden for kommunikation, marketing og samfund
Hvad betyder det for din organisation og forretning, at du nu både kan udkomme, sende live og lave videoer direkte på Facebook? Og hvad kommer til at præge branchen, ifølge 2710 internationale k-chefer? Hvordan fanger du den kræsne, unge målgruppe, og hvilke konsekvenser får det, at had og fordomme slår fakta og dialog i samfundsdebatten? Timme Bisgaard Munk tager dig gennem et væld af tendenser, som kommer til at få indflydelse på fremtidens forretning, vores profession, teknologien, produkterne og kommunikationen.
Bliv klar til fremtiden med værktøjer til scenarieplanlægning
Hvordan bliver din organisation klædt bedst muligt på til at imødegå fremtidens trends og udfordringer? Hvordan kan I - allerede nu - arbejde strategisk med processer, forandringer og kommunikation og marketing? Vi laver en række øvelser og afprøver forskellige værktøjer - bl.a. til scenarieplanlægning.
Efter dette trendseminar kan du og din organisation:
- Begynde at imødekomme de tendenser, som tegner fremtidens organisation, kommunikation, marketing, teknologi og samfund i et globalt perspektiv de næste fem år.
- Forberede og tilrettelægge arbejdsgange og processer, der matcher fremtidens organisatoriske udfordringer
- Få et stategisk overblik over de trends, som vil præge kommunikation- og marketingdisciplinen og - professionen de næste år frem.
Hvornår?
Torsdag den 26. januar 2017. Kom fra 8.45 til let morgenmad. Vi begynder 9.00 præcis og slutter kl. 11.00.
Hvor?
Kforum
Gammel Kongevej 3E, 4. sal
1610 København V.
Hvordan melder jeg mig til?
Tilmeld dig ved at udfylde feltene
her. Husk eventuelt EAN-nr.
Hvad koster det?
Prisen er kr. 1990 (ekskl. moms). Medlemmer af Dansk Journalistforbund får 20 procent rabat på kurset. Medlemmer af Kommunikation og Sprog får 20 procent rabat på kurset. Prisen dækker kurset og lækker morgenmad. Når vi har modtaget din tilmelding, sender vi en bekræftelse på, at du er tilmeldt, og en faktura inden for en uge. Bemærk, at tilmeldingen er bindende. Er du forhindret, er du meget velkommen til at sende en kollega i stedet for.
Skal vi komme ud til dig og holde trendseminar?
Er du forhindret i at deltage den 26. januar, og vil du gerne have trendseminaret som et in-house oplæg i din organisation, så kan vi sagtens klare det. Læs mere
her.
Har du spørgsmål?
Du er velkommen til at kontakte Louise Grau på 33 42 21 60. Du kan også skrive til kdag@kforum.dk
Vi glæder os til at se dig!
Vi kalder vores kommunikationskurser for K-dage. Vi holder både hel- og halvdagskurser om en række forskellige emner inden for kommunikation, sociale medier og markedsføring. K-dagene har altid en praktisk tilgang til kursets emne. På den måde sikrer vi, at du får brugbare metoder, værktøjer og input med hjem.
Når du har tilmeldt dig en K-dag, er din tilmelding bindende. Men du er altid velkommen til at sende en kollega i dit sted, hvis du er forhindret. Giv os blot besked ved at skrive til
kdag@kforum.dk.
Du kan tilmelde dig en K-dag lige op til kursusdatoen.
Vi aflyser stort set aldrig vores K-dage. Vores aflysninger de seneste ni år kan tælles på én hånd.
Prisen på et heldagskursus er: 5490 kr. (eksklusiv moms) – og der er kollegarabat på 20% på alle efterfølgende tilmeldinger, hvis I er flere fra samme virksomhed, der gerne vil deltage.
Prisen på vores længere forløb varierer. Læs om den under ’praktisk info’ på de enkelte kursusbeskrivelser. Du er også velkommen til at skrive til
kdag@kforum.dk.
På alle vores K-dage får du morgenmad, frokost og lækker forplejning dagen igennem.
Du møder andre med samme faglighed, arbejdsområder og udfordringer som dig, så du er sikret kompetent sparring dagen igennem. Vores oplægsholdere er branchens dygtigste – og eksperter på det område, de underviser i. K-dagene er tilrettelagt og faciliteret af vores faglige kursusledere, så intet er overladt til tilfældighederne, og så du får det størst mulige udbytte af K-dagen.