Gratis Facebook Masterclass: Marketing Science

Gratis Facebook Masterclass: Marketing Science

Hvordan ved du, om din kampagne på Facebook virker? Og endnu vigtigere – hvordan ved du, hvad du bør ændre eller finjustere næste gang, du sætter en kampagne op? Tag med til gratis Facebook Masterclass d. 21. maj, og bliv klogere på, hvordan du måler dine Facebook-annoncer. Lær, hvordan Facebooks annonceringssystem virker, og hvordan data kan hjælpe dig med at lave kampagner, der giver dig bedre resultater.

Om K-dagen

Hvordan ved du, om din kampagne på Facebook virker? Og endnu vigtigere – hvordan ved du, hvad du bør ændre eller finjustere næste gang, du sætter en kampagne op?
 
Når du annoncerer på Facebook, bliver der samlet en masse insights om din kampagnes performance og den måde, din målgruppe reagerer på. Insights, der kan være en kæmpe hjælp i dit arbejde med nye kampagner – hvis du altså ved, hvordan du bruger dem rigtigt.
 
Tag med til gratis Facebook Masterclass 21. maj, og bliv klogere på: 
  • hvordan du måler dine Facebook-annoncer.
  • hvordan Facebooks annonceringssystem virker, og hvordan data kan hjælpe dig med at lave kampagner, der giver bedre resultater.
 
Facebook Masterclass er for dig, der er Facebook- eller social medie-ansvarlig, og som er i gang med at udvikle jeres tilstedeværelse på sociale medier. Du vil gerne optimere jeres Facebook-indsats og vide mere om, hvordan man lægger den gode strategi og får den ført ud i livet med godt og engagerende indhold, der får følgerne til at klikke.

Program

Kl. 8.30-9.00: morgenmad 
 
Få mere ud af dine kampagner 
For at få mest ud af dine kampagner på Facebook er det nødvendigt at se på mere end likes, kommentaterer og delinger. Facebooks Marketing Science Lead Nordics, Johan Kvist, giver dig et indblik i, hvorfor måling af data er ligeså vigtig for din kampagne, som den kreative del.
Johan Kvist, Marketing Science Lead, Facebook Norden
 
Brug dine insights 
Når du annoncerer på Facebook, bliver der samlet en masse insights om din kampagnes performance og den måde, din målgruppe reagerer på. Insights, der kan være en kæmpe hjælp i dit arbejde med nye kampagner – hvis du altså ved, hvordan du bruger dem rigtigt. Elsa Ögren vil forklare, hvordan du får mest ud af din indsights, så du kan forbedre din næste kampagne.
Elsa Ögren, Marketing Science Partner, Facebook Norden
 

Udbytte

Efter denne Facebook Masterclass er du blevet klogere på:
  • hvordan du måler dine Facebook-annoncer.
  • hvordan Facebooks annonceringssystem virker, og hvordan data kan hjælpe dig med at lave kampagner, der giver bedre resultater.

Mød

  • Johan Kvist, Marketing Science Lead, Facebook Norden 
  • Elsa Ögren, Marketing Science Partner, Facebook Norden

Praktisk

Hvornår?
Facebook Masterclass: Marketing Science løber af stablen tirsdag den 21. maj 2019. Kom fra kl. 8.30 til let morgenmad. Vi begynder kl. 9.00 præcis og slutter senest kl. 10.30.
 
Hvor?
Kforum
Gammel Kongevej 3E, 4. sal
1610 København V

Hvad koster det?
Facebook Masterclass er et gratis seminar, men kræver tilmelding. 

Hvordan melder jeg mig til?
Tilmeld dig ved at udfylde felterne her. 
Ved tilmelding accpterer du samtidig Kforums nyhedsmail. Du kan til enhver tid framelde dig, såfremt du ikke finder den relevant. 

FAQ

Flere rabatter kan ikke kombineres.
11524 kursister giver vores kurser:
4,4/5
Dato:
Tirsdag 21. maj 2019
Tidspunkt:
8.30-10.30
Sted:
Pris pr. deltager:
0 (ekskl. moms)
 
Flere rabatter kan ikke kombineres.

Kontakt

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.