Facebook Masterclass: Gratis morgenseminar

Facebook Masterclass: Gratis morgenseminar

Få mere ud af Facebook, lær de nyeste og vigtigste funktioner at kende, og lær at få strategi og indhold til at spille sammen. Hvordan skaber du engagerende indhold på Facebook, som får dine følgere til at klikke, like og kommentere? Og hvilke vigtige og nye funktioner på Facebook bør du kende til? Tilmeld dig gratis allerede i dag.

Om K-dagen


NB: Kurset er afholdt. Se kommende kurser her

På denne gratis Facebook Masterclass bliver du klogere på, hvordan du arbejder professionelt med sociale medier, og på, hvordan I får mest muligt ud af jeres Facebook-indsats. Du lærer, hvordan du laver godt indhold, der får dine følgere til at engagere sig på jeres side – og så bliver du præsenteret for best practice og de vigtigste funktioner på Facebook.
 
Tag med til Facebook Masterclass 24. april og:
  • Få inspiration til, hvordan du får det optimale ud af jeres tilstedeværelse på Facebook.
  • Få et konkret eksempel på, hvad der er godt Facebook-indhold, og tip til, hvordan du selv kan skabe det.
  • Få kendskab til Facebooks nyeste og vigtigste funktioner.
Facebook Masterclass er for dig, der er Facebook- eller social medie-ansvarlig, og som er i gang med at udvikle jeres tilstedeværelse på sociale medier. Du vil gerne optimere jeres Facebook-indsats og vide mere om, hvordan man lægger den gode strategi og får den ført ud i livet med godt og engagerende indhold, der får følgerne til at klikke.

Program

Kl. 8.30-9.00: morgenmad 
 
Hvordan Facebook understøtter virksomheder til højere vækst
60 millioner mennesker på tværs af kloden følger mindst én dansk virksomhed, såvel store som små, på Facebook. Jesper Brunhøj Olsen fortæller, hvordan du med Facebook-tools kan nå længere ud med jeres opslag, ramme de helt rigtige målgrupper og bidrage til større engagement og vækst.
Jesper Brunhøj Olsen, Head of Industry, Facebook Danmark
 
Case: BilkaToGo
Anja Tønning kommer og fortæller om, hvordan Salling Group lancerede deres nye koncept BilkaToGo på Facebook og Instagram. Anja Tønning tager os igennem processen trin for trin og kommer med eksempler på dos and don'ts. Vi runder oplægget af med en spørgerunde.
Anja Tønning, Head of Social, Salling Group
 
Købsstrategi
Liz Dahl vil gennemgå, hvordan du bedst muligt kan strukturere og målrette jeres indkøbsstrategi på Facebook i forhold til annoncering og kampagner. Du vil løbende kunne stille spørgsmål til Liz Dahl under oplægget.
Liz Dahl, Client Solutions Manager, Facebook Danmark
 
 
 

Udbytte

Efter denne Facebook Masterclass er du blevet:
  • klogere på, hvilke redskaber Facebook tilbyder, og hvordan det kan hjælpe jeres virksomheds marketingstrategi.
  • inspireret til, hvordan I kan strukturere og målrette jeres Facebook-indsats gennem opslag, annoncer og kampagner.

Mød

  • Anja Tønning, Head of Social, Salling Group 
  • Jesper Brunhøj Olsen, Head of Industry, Facebook Danmark
  • Liz Dahl, Client Solutions Manager, Facebook Danmark.
 

Praktisk

Hvornår?
Facebook Masterclass: Gratis morgenseminar løber af stablen tirsdag den 24. april 2019. Kom fra kl. 8.30 til let morgenmad. Vi begynder kl. 9.00 præcis og slutter senest kl. 10.30.
 
Hvor?
Kforum
Gammel Kongevej 3E, 4. sal
1610 København V

Hvad koster det?
Facebook Masterclass er et gratis seminar, men kræver tilmelding. 

Hvordan melder jeg mig til?
Tilmeld dig ved at udfylde felterne her. 
 
Sådan finder du
Kforum
Gammel Kongevej 3E 4. sal,
1610 København V

FAQ

11553 kursister giver vores kurser:
4,4/5
Dato:
Onsdag 24. april 2019
Tidspunkt:
8.30-10.30
Sted:
Pris pr. deltager:
0 (ekskl. moms)
 

Kontakt

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.