Tag med til K-dag få mere ud af Facebook og jeres SoMe-indhold. Hvilke tools skal du kende, hvordan laver du engagerende indhold og hvad er Facebooks nyeste funktioner?
Kurset er udsolgt, men er på programmet igen den 29. august 2017. Tilmeld dig
her.
Hvad er Facebook Live? Hvilke annonceringsmuligheder findes der? Og hvordan segmenterer du og arbejder strategisk med lister og embeddede opslag? Hvordan får du strategi og indhold til at spille bedst muligt sammen? Og hvilke tools kan du bruge til at lave nye, anderledes og visuelle indholdstyper?
Alt det ser vi nærmere på på denne K-dag, hvor du:
- Får viden og værktøjer, der hjælper dig til at arbejde endnu mere strategisk med Facebook ift. indholdstyper, koncepter og annoncering
- Lærer, hvordan du laver kvalitetsindhold via nye programmer og apps på et medie, hvor alting foregår lige nu og her
- Får social medie-ekspert Ask Hybels bedste tips til Facebooks nyeste og mindre kendte funktioner, så du kan nå endnu længere med jeres Facebook-indsats.
K-dagen er for dig, der er Facebook- eller social medie-ansvarlig eller arbejder med kommunikation og marketing på Facebook. Du kender en del til funktionerne og er godt i gang med at udvikle jeres tilstedeværelse. Du er nysgerrig og parat til at blive opdateret på Facebooks nye og mindre kendte funktioner og vil gerne lære at lave bedre indhold.
Velkommen
Det rette, strategiske afsæt – kort og godt
Hvordan bliver jeres Facebook-strategi en konkret handleanvisning i jeres daglige arbejde med Facebook? Ask Hybel giver dig essentiel viden om, hvad der skal til for at få succes på Facebook anno 2017. Vi laver et par strategiske øvelser, så du bliver endnu skarpere på, hvem I gerne vil have i tale og hvad I gerne vil have jeres brugere til at gøre. Og gennem en række cases får du inspiration til, hvordan I som organisation kan få endnu mere ud af jeres Facebook-indsats.
Ask Hybel. Direktør i Cope – Danmarks første Content Strategy bureau.
Lær Facebooks vigtigste og nyeste funktioner
Facebook udvikler sig konstant og får nye funktioner og ændrede brugermønstre. Så hvilke funktioner er et must at kende til? Og hvilke redskaber og genveje kan gøre dit daglige arbejde med Facebook lettere? Ask Hybel giver dig tips og tricks til de vigtigste, de nyeste og de mindre kendte funktioner på Facebook, så du er klædt på til at bruge dem hjemme i organisationen. Vi ser blandt andet nærmere på lister, Facebook plug-ins, publicering fra mobilen og gatering og targeting.
Ask Hybel.
Få mere ud af Facebook med annoncering og datasamarbejder
Intet i verden er gratis. Heller ikke jeres tilstedeværelse på Facebook. I hvert fald ikke, hvis I vil nå længere ud med jeres opslag eller ramme de helt rigtige personer med jeres indhold. Men hvilke muligheder er der, når du annoncerer? Hvor smalt kan og bør du segmentere? Og hvilke fordele kan der være i at indgå datasamarbejder med dem, der ligner jer? Ask giver dig en indføring i Facebooks annoncemodul og muligheder.
Ask Hybel.
Frokost
Kom skridtet videre med jeres indhold
Hvordan får du strategi og indhold til at spille bedst muligt sammen? Og hvordan kan du få struktur på indholdsproduktionen og tænke i nye, anderledes og engagerende indholdskoncepter? Tobias Egmose giver dig en praktisk indholdsmanual, så du har temaer, medietyper, billeder, storytelling, udformning af opslag og variation for øje, når du laver indhold til jeres Facebook-side. Du bliver klædt på til at tænke i nicher og uudnyttet potentiale, for det er de færreste af os, der skal formidle håndgribelige B2C-produkter, som brugerne I forvejen har købt ind på. Så hvordan finder du balancen mellem LOL-cats og seriøst, fagligt indhold? Alt det ser vi nærmere på, når Tobias giver dig manualen til at få det indholdsmæssige håndværk indarbejdet i den daglige indholdsproduktion.
Tobias Egmose, Head of Social hos Gaest.com og selvstændig, digital rådgiver.
Workshop: Apps, tools og indholdsproduktion i praksis
Vi lever i en verden af mikroøjeblikke. Og vi og scroller og skimmer os igennem bunker af information. Så hvis du vil igennem med dit budskab og fange din modtager, skal du kunne bruge og kombinere billeder, GIF’er, video, og infografik. Listen over muligheder er lang. Tobias giver dig overblik over dig de bedste, visuelle virkemidler. Vi afprøver en række apps og programmer, og du får essentielle tips, så du dit indhold kan blive endnu bedre.
Tobias Egmose.
Efter denne K-dag kan du og din organisation:
- Bruge Facebook endnu mere effektivt til at skabe engagement og forretning
- Skabe nye og bedre indholdskoncepter – uden at vælte budgettet
- Tage jeres Facebook-tilstedeværelse til næste niveau med de nyeste og vigtigste funktioner og værktøjer
Hvornår?
K-dagen løber af stablen torsdag den 2. marts 2017. Kom fra kl. 8.45 til let morgenmad. Vi begynder kl. 9.15 præcis og slutter kl. 16.00.
Hvor?
Valencia, Danske Advokater
Vesterbrogade 32, 1620 København V
Hvordan melder jeg mig til?
Tilmeld dig ved at udfylde felterne
her. Husk eventuelt EAN-nr.
Hvad skal jeg medbringe?
En bærbar computer, gerne fuldt opladt. En smartphone med plads til at downloade et par apps, vi arbejder med på dagens sidste del.
Hvad koster det?
Prisen er kr. 5490 (ekskl. moms). Medlemmer af Dansk Journalistforbund får 20 procent rabat på kurset. Medlemmer af Kommunikation og Sprog får 20 procent rabat på kurset. Prisen dækker kurset og god forplejning, inklusiv frokost. Når vi har modtaget din tilmelding, sender vi en bekræftelse på, at du er tilmeldt, og en faktura inden for en uge. Bemærk, at tilmeldingen er bindende. Er du forhindret, er du meget velkommen til at sende en kollega i stedet for.
Tag din kollega med
Vi giver 20 procent rabat til din kollega, hvis du vil have en med, du kan dele dagens viden med, når I er hjemme igen. Din kollega skal blot skrive "Kollegarabat" i feltet "Evt. andre oplysninger til fakturering" ved tilmelding.
Rabatten dækker alle følgende tilmeldinger fra samme organisation til samme kursus og kan ikke kombineres med andre tilbud (fx early bird-rabat og DJ-rabat).
Er der en studenterplads?
Kforum tilbyder én gratis studenterplads på denne K-dag. For at komme i betragtning skal du være aktiv på overbygningen af en relevant kandidatuddannelse. Du kommer til at indgå i dagen på lige fod med de øvrige deltagere, mod at du efterfølgende publicerer de vigtigste pointer fra dagen på din K-profil.
Studenterpladsen på denne K-dag er: Taget.
Har du spørgsmål?
Du er velkommen til at kontakte Caroline Bjerre-Bertelsen på 26 28 67 37. Du kan også skrive til kdag@kforum.dk
Vi glæder os til at se dig!
Vi kalder vores kommunikationskurser for K-dage. Vi holder både hel- og halvdagskurser om en række forskellige emner inden for kommunikation, sociale medier og markedsføring. K-dagene har altid en praktisk tilgang til kursets emne. På den måde sikrer vi, at du får brugbare metoder, værktøjer og input med hjem.
Når du har tilmeldt dig en K-dag, er din tilmelding bindende. Men du er altid velkommen til at sende en kollega i dit sted, hvis du er forhindret. Giv os blot besked ved at skrive til
kdag@kforum.dk.
Du kan tilmelde dig en K-dag lige op til kursusdatoen.
Vi aflyser stort set aldrig vores K-dage. Vores aflysninger de seneste ni år kan tælles på én hånd.
Prisen på et heldagskursus er: 5490 kr. (eksklusiv moms) – og der er kollegarabat på 20% på alle efterfølgende tilmeldinger, hvis I er flere fra samme virksomhed, der gerne vil deltage.
Prisen på vores længere forløb varierer. Læs om den under ’praktisk info’ på de enkelte kursusbeskrivelser. Du er også velkommen til at skrive til
kdag@kforum.dk.
På alle vores K-dage får du morgenmad, frokost og lækker forplejning dagen igennem.
Du møder andre med samme faglighed, arbejdsområder og udfordringer som dig, så du er sikret kompetent sparring dagen igennem. Vores oplægsholdere er branchens dygtigste – og eksperter på det område, de underviser i. K-dagene er tilrettelagt og faciliteret af vores faglige kursusledere, så intet er overladt til tilfældighederne, og så du får det størst mulige udbytte af K-dagen.