Gratis morgenseminar: Skub brandet i baggrunden, og sæt værdifuldt content i fokus

Gratis morgenseminar: Skub brandet i baggrunden, og sæt værdifuldt content i fokus

Vi befinder os i en tid, hvor mange traditionelle marketingdiscipliner er under stigende pres. De fleste forbrugere har lugtet lunten og reagerer ikke længere på den traditionelle push-marketing, hvor fokus er på brandets fordele og features.

Om K-dagen


NB: Kurset er afholdt. Se kommende kurser her

På dette morgenmøde stiller vi derfor skarpt på værdifuldt content. Indhold, som både giver mening for den kommercielle afsender og samtidigt for modtageren og gør op med den klassiske reklametilgang, hvor kvantitative KPI’er styrer processen, og den oplevede værdi hos målgruppen kommer i anden række.

Program

Heartbeats kombinerer cykelsport og Mercedes-Benz
Mød Le Gammeltoft, stifter og direktør i Heartbeats, der fortæller om tilgangen til sponsorerede partnerskaber og det at finde et værdimæssigt match mellem virksomheder og content. Det handler om at fortælle en god og relevant historie, hvilket Heartbeats blandt andet har gjort i et partnerskab med Mercedes-Benz. Hør, hvordan Heartbeats har været med til at skabe en podcast og SoMe-kampagne for Mercedes, hvor den tidligere professionelle cykelrytter Brian Holm taler om cykelsport i podcastserien ’Radio Godefroot’.
 
Men sælger denne slags kampagner egentlig biler? Og hvad får Mercedes ud af denne alternative tilgang til markedsføring? Det og meget mere skal vi høre om, når Le Gammeltoft sætter fokus på en alternativ vej væk fra klik- og køb-KPI’er.
 
DSB går nye veje for at styrke omdømmet
DSB er i dag meget mere end Harry-reklamer og store outdoor-kampagner langs de store veje i håbet om at få bilisterne over i togene. DSB eksperimenterer og afprøver mange nye former for kanaler for at få særligt de unge over på skinnerne. Men virker det at samarbejde med bloggere og influencers, lave podcast eller bygge stor midlertidig togstation på Roskilde Festival? Niels-Otto Fisker, kommunikationschef for DSB, fortæller om den eksperimenterende tilgang til at afprøve forskellige kanaler, fokusere på at møde målgruppen der, hvor den er, tale til de rigtige og lave content med udgangspunkt i modtagerens interesser. Men hænger omdømme og billetsalg sammen? Og hvordan holder man salgschefen på afstand og skaber ro til at afprøve denne eksperimenterende tilgang til content og partnerskaber?

Mød

Le Gammeltoft
Stifter og CEO
Heartbeats
 
 
 
Niels-Otto Fisker
Kommunikationschef
DSB

Praktisk

Hvornår?
Tirsdag den 4. februar 2020. Vi begynder kl. 9.00 præcist og slutter senest kl. 10.30.
 
Hvor?
Kforum
Gammel Kongevej 3E, 4. sal
1610 København V

Hvad koster det?
Denne morgensession er gratis, men kræver tilmelding.

Hvordan melder jeg mig til?
Tilmeld dig ved at udfylde felterne her.
Ved tilmelding accepterer du samtidig Kforums nyhedsmail. Du kan til enhver tid framelde dig, såfremt du ikke finder den relevant.
Sådan finder du

Gammel Kongevej 3E, 4. sal,
1610 København V
12565 kursister giver vores kurser:
4,4/5
Dato:
Tirsdag 4. februar 2020
Tidspunkt:
9.00-10.30
Sted:
Pris pr. deltager:
0 (ekskl. moms)
 

Kontakt

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.