Kursus i brandstrategi

Brandstrategi: Skab skarp og sammenhængende kommunikation

Hvordan sikrer du sammenhæng i jeres organisations budskaber? Forstår jeres målgrupper, hvor vigtige I er for dem? Hvordan kommer dine kolleger til at føle ejerskab til jeres organisations strategiske retning?

Om K-dagen

Svaret er en brandstrategi, der er grundlaget for et konsistent visuelt og skriftligt udtryk i alle aktiviteter og kommunikationsindsatser. En brandstrategi, der skaber overensstemmelse mellem jeres handlinger og ord og får jer til at fremstå mest muligt attraktive og relevante for jeres målgruppe.
 
Kom til K-dag og lær at gøre jeres brand attraktivt på alle platforme. På dette kursus får du redskaber til at arbejde med jeres brandstrategi, så jeres branding giver mening for jeres målgrupper. Få viden om, hvilke overvejelser I skal igennem, når I arbejder med branding, og hvilke værktøjer I kan arbejde med.
 
Tag med til K-dag om brandstrategi og:
  • Få viden om, hvordan du bedst udvikler jeres brandstrategi
  • Bliv introduceret til anvendelige teorier og modeller inden for branding
  • Få input til, hvad du kan gøre for at sikre at jeres brand er mere attraktivt om et år, end det er i dag
  • Bliv præsenteret for best practice inden for brandstrategi
  • Mød ligesindede fra andre organisationer, der kan give perspektiv på dine egne udfordringer og muligheder i forhold til at skærpe jeres arbejde med branding.
 
Hvem er K-dagen for?
Dette kursus er for dig, der arbejder med at udvikle jeres brandstrategi, jeres visuelle identitet eller kommunikation.
 
Hvad kræver det af dig?
Dagen veksler mellem oplæg, fælles diskussioner og erfaringsdeling og kræver, at du deltager aktivt. På dagen arbejder vi med case eksempler, ser på best practice og udveksler erfaringer.

Program

Velkomst og introduktion til K-dagen
Kristoffer Bohr Grønbæk, kursus- og netværksleder, Kforum
 
Et attraktivt brand
Hvordan skaber du et attraktivt brand? Hvad er et brand i det hele taget, og hvordan kan du bygge det? Morten Brudholm viser os hvad succesfulde brands gør rigtigt, og giver os guldet til at gøre som dem.
Morten Brudholm, Strategisk direktør og partner, Make®
 
Essensen af en god brandstrategi
Hvad er elementerne i en god brandstrategi? Og hvordan sikrer du en rød tråd fra identifikation af forretningsmæssige udfordringer, brandarkitektur, corporate idendity til konkrete indsatsområder? Morten Brudholm giver en introduktion til brandstrategien som værktøj – herunder hvad du kan skrue på, når du skal bygge broen fra strategi til et attraktivt brandfundament.
Morten Brudholm, Strategisk direktør og partner, Make®
 
Frokost
 
CaseFølger senere
 
Workshop: Lav den rigtige brandstrategi for din virksomhed eller organisation
Hvad skal strategien gøre for din virksomhed? Dét bør være det første spørgsmål i enhver strategiproces. For der findes ikke én skabelon for den rigtige strategi. Strategien er et værktøj, der skal løse nogle specifikke udfordringer for en virksomhed i en specifik situation – der måske forandrer sig hastigt.

Gennem involverende øvelser og input fra sin mangeårige erfaring med brandstrategi hjælper Morten Brudholm dig og de andre deltagere med at reflektere over udviklingen af den rigtige brandstrategiproces, eksempelvis: Hvem skal involveres, hvordan får vi de rigtige indsigter, og hvilket format skal brandstrategien have?
Morten Brudholm, Strategisk direktør og partner, Make®
 
Afrunding og tak for i dag
Kristoffer Bohr Grønbæk, Kursus- og netværksleder, Kforum

Udbytte

Efter denne K-dag kan du, dine kollegaer og jeres organisation:
  • Se essensen i, hvad en god brandstrategi indeholder
  • Forstå, hvordan I løfter jeres brand strategisk, så det skaber de ønskede resultater
  • Sikre, at jeres brandstrategi understøtter forretningen og organisationens mål
  • Kende og anvende værktøjer til løbende at udvikle og omsætte jeres brandstrategi
Efter kurset får du tilsendt en digitalt diplom, som du kan tilføje til din LinkedIn-profil, dele på Facebook og Twitter, eller gemme som pdf-fil. Dit kursusbevis bliver gemt hos Diplomasafe, eller du kan gemme det i din egen e-Boks.

Mød

 
 
Morten Brudholm
Strategisk direktør og partner
Make®
Morten Brudholm er strategisk direktør og partner hos Make® og uddannet cand.merc.jur. fra Copenhagen Business School. Morten har mere end 20 års erfaringer fra virksomheder og bureauer. Her har han bl.a. rådgivet en lang række af virksomheder og organisationer om brandstrategi, visuel identitet og hvordan man får initiativerne til at supportere strategien og give retning for virksomhedens aktiviteter.

Praktisk

Hvornår?
K-dagen finder sted tirsdag 14. maj 2019 kl. 9.15-16.00. Kom fra kl. 8.45 til let morgenmad. Vi begynder kl. 9.15 præcis.
 
Hvor?
K-dagen bliver holdt centralt i København. Mere info følger når vi nærmer os kurset.
 
Hvordan melder jeg mig til?
Pladserne på K-dagen fyldes, efterhånden som tilmeldingerne kommer ind. Så tilmeld dig hurtigst muligt - klik her. Husk eventuelt EAN-nr.
 
Hvad koster det?
Prisen er kr. 5490 (ekskl. moms). Få 15% rabat indtil 21. dec.
Medlemmer af DJ får kurset til halv pris.
Prisen dækker kurset og god forplejning, inklusiv frokost. Når vi har modtaget din tilmelding, sender vi en bekræftelse og en faktura inden for en uge. Bemærk, at tilmeldingen er bindende. Er du forhindret, er du velkommen til at sende en kollega i stedet.
 
Tag din kollega med
Vi giver 20 procent rabat til din kollega, hvis du vil have en med, du kan dele dagens viden med. Din kollega skal blot skrive "Kollegarabat" i feltet "Evt. andre oplysninger til fakturering" ved tilmelding.

Rabatten dækker alle følgende tilmeldinger fra samme organisation til samme kursus og kan ikke kombineres med andre tilbud (fx early bird-rabat og DJ-rabat).
 
Er der en studenterplads?
Kforum tilbyder én gratis studenterplads på denne K-dag. For at komme i betragtning skal du være aktiv på overbygningen af en relevant kandidatuddannelse. Du kommer til at indgå i dagen på lige fod med de øvrige deltagere, mod at du efterfølgende publicerer de vigtigste pointer fra dagen på din K-profil. Studenterpladsen på denne K-dag er: Ledig.
Skriv til kdag@kforum.dk for at komme i betragtning.
 
Kursusbevis
Efter kurset får du tilsendt en digitalt diplom, som du kan tilføje til din LinkedIn-profil, dele på Facebook og Twitter, eller gemme som pdf-fil. Dit kursusbevis bliver gemt hos Diplomasafe, eller du kan gemme det i din egen e-Boks.
 
Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte Kristoffer Bohr Grønbæk på 31 23 96 35. Du kan også skrive til kdag@kforum.dk

Vi glæder os til at se dig!
Sådan finder du
Kforum
Gammel Kongevej 3E, 4. sal,
1610 København V

FAQ

10987 kursister giver vores kurser:
4,4/5
Ledige pladser
Dato:
Tirsdag 14. maj 2019
Tidspunkt:
9.15-16.00
Sted:
Pris pr. deltager:
5490 (ekskl. moms)
Få 15% rabat indtil 21. dec.

Medlemmer af DJ får kurset til halv pris.
 

Kontakt

Mød

Morten Brudholm
Strategisk direktør og partner
Make®

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.