K-branchen i en coronakrise

Hvad kan k-branchen lære af coronakrisen?

Hvad kan vi som kommunikatører lære og tage med os fra denne tid, vi befinder os i? Hvilke udfordringer står k-branchen overfor, og hvordan løser vi bedst disse udfordringer?

Om K-dagen

Pris: 990 (ekskl. moms)
 
Vi gentager succesen fra foråret og byder nu velkommen til en fysisk variant af oplæg om K-branchen i coronakrisen. Misses du det i foråret så kan du komme med til august. 
 
Hvad kan vi som kommunikatører lære og tage med os fra denne tid, vi befinder os i? Hvilke udfordringer står k-branchen overfor, og hvordan løser vi bedst disse udfordringer? Hiv to timer ud af kalenderen, og tag et kig ind i krystalkuglen på fremtidens organisation, forbrugernes og kundernes forventninger, og hvordan du bedst vender en krise til ny læring.
 
Timme Bisgaard Munk og lektor i kommunikation Brian Due giver deres bud på, hvilke tendenser vi ser inden for kommunikations- og marketingbranchen midt i en af de største kriser i nyere tid. Bliv inspireret til:
  • Hvordan du løser dine arbejdsopgaver på innovative og anderledes måder. 
  • Hvordan du håndterer nye greb og discipliner og får viden, så du kommer på forkant med fremtiden.
 
Oplægget vil også indeholde resultatet af en undersøgelse fortaget af Kforum, hvor vi afdækker k-branchens største nye udfordringer.

Udbytte

Efter dette oplæg kan du og din organisation:
  • Være foran i snakken om, hvordan k-branchen håndterer den eksisterende krise.
  • Rådgive din ledelse mere præcist i forhold til nye strategier.
  • Hjælpe dine kollegaer med nyeste viden.
  • Indarbejde konkrete initiativer i jeres kommunikation.

Mød

Timme Bisgaard Munk
Ph.d., Redaktør
Kforum
Chefredaktør hos Kforum og ph.d. i mediesociologi fra Københavns Universitet. Har forsket i samspillet mellem internettet, samfundet og viden filosofisk/sociologisk. Har desuden skrevet en bog om UX og en lang række videnskabelige artikler. Har igennem flere år undervist på KU og CBS som ekstern lektor og har tidligere arbejdet som projektleder i kommunikationsvirksomheden Advice A/S.
Brian Due
Ph.d. og associate professor
Københavns Universitet
Ph.d. og associate professor på Københavns Universitet. Brian forsker og underviser i kommunikation, og er særligt interesseret i social interaktion. Brian har beskæftiget sig med alle facetter af organiationskommunikation som PR, PA, strategisk kommunikation, branding, sociale medier og nye trends i både praktisk og teoretisk sammenhæng.

Praktisk

Hvornår?
Tirsdag 25. august 2020. Kom fra 8.45 til let morgenmad. Vi begynder 9.00 præcis og slutter kl. 11.00.

Hvor?
Kforum
Gammel Kongevej 3E, 4. sal
1610 København V.

Hvordan melder jeg mig til?
Tilmeld dig ved at udfylde feltene her. Husk eventuelt EAN-nr.

Hvad koster det?
Oplægget koster 990 kr. (ex. moms) Prisen dækker let morgenmad og alle præsentationer. Når vi har modtaget din tilmelding, sender vi en bekræftelse på, at du er tilmeldt, og en faktura inden for en uge. Bemærk, at tilmeldingen er bindende. Er du forhindret, er du meget velkommen til at sende en kollega i stedet for.
 
Skal vi komme ud til dig?
Er du forhindret i at deltage den 25. august, og vil du gerne have oplægget som et in-house oplæg i din organisation, så kan vi sagtens klare det. Skriv til os på kdag@kforum.dk for info og pris.  
 
Har du spørgsmål?
Du er velkommen til at kontakte Ditte Havelund på 26 36 27 83. Du kan også skrive til kdag@kforum.dk
Flere rabatter kan ikke kombineres.
12543 kursister giver vores kurser:
4,4/5
Ledige pladser
Dato:
Tirsdag 25. august 2020
Tidspunkt:
9.00-11.00
Sted:
Pris pr. deltager:
990 (ekskl. moms)
 
Flere rabatter kan ikke kombineres.

Kontakt

Mød

Timme Bisgaard Munk
Ph.d., Redaktør
Kforum
Brian Due
Ph.d. og associate professor
Københavns Universitet

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.