Kursus i chatbot

Lær at bygge en chatbot

Hvordan skaber du den bedste online kunderejse med en chatbot? Hvordan kan kunstig intelligens understøtte en bedre kundeoplevelse? Hvordan styrker og ensretter du din organisations tone of voice? Hvordan frigør du ressourcer til mere komplekse opgaver?

Om K-dagen


NB: Kurset er afholdt. Se kommende kurser her

Svaret er en chatbot, der bruger kunstig intelligens til at løse din kunde eller brugers problem i jeres organisations unikke sprog.

Kom til K-dag og lær at bygge en chatbot. På dette kursus får du berøring med de redskaber og egenskaber, der skal til, for at bygge en chatbot i din organisation. Få viden om, hvilke overvejelser du skal igennem, og hvilke værktøjer du kan arbejde med, når du skal bygge en chatbot.

Tag med til K-dag om chatbots og:

  • Få viden om, hvordan du bedst udvikler jeres chatbot, så den giver værdi for jeres organisation
  • Bliv introduceret til anvendelige og nødvendige teorier og modeller inden for chatbots
  • Få input til, hvordan en chatbot kan styrke jeres kunders online brugerrejse
  • Bliv præsenteret for best practice inden for chatbots
  • Mød ligesindede fra andre organisationer, der kan give perspektiv på dine egne udfordringer og muligheder i forhold til at skærpe jeres arbejde med branding.


Hvem er K-dagen for?
Dette kursus er for dig, der arbejder med at udvikle jeres kunders brugerrejser, jeres marketing eller kommunikation.

Hvad kræver det af dig?
Dagen veksler mellem oplæg, fælles diskussioner og erfaringsdeling og kræver, at du deltager aktivt. På dagen arbejder vi med case eksempler, ser på best practice og udveksler erfaringer.

Program

Velkomst og introduktion til K-dagen
Kristoffer Bohr Grønbæk, kursus- og netværksleder, Kforum

Den gode chatbot
Hvilken værdi tilfører en god chatbot din organisation? Hvordan bygger du chatbots ud fra indsigter om dine kunder og AI, så kunden får den optimale brugerrejse? Hvad er forskellen på en chatbot på tekst og med tale? Henrik Søndergaard Andersen viser os, hvad succesfulde chatbots gør rigtigt, og giver os guldet til at gøre som dem.
Henrik Søndergaard Andersen, Parter og Conversational Designer, BotSupply

Chatbot Design Sprint: Lær hvordan du bygger din egen chatbot
Vi får berøring med de redskaber og egenskaber, der skal til, for at bygge en chatbot gennem en komprimeret proces ved hjælp af metodeværktøjet Chatbot Design Sprint. Henrik Søndergaard Andersen tager os gennem de afgørende faser som det problem, chatbotten skal løse, og den målgruppe, din chatbot taler til. Vi tester vores prototyper af chatbots løbende og lærer af Henrik og de andre deltageres erfaringer undervejs i vores design sprint.
Henrik Søndergaard Andersen, Parter og Conversational Designer, BotSupply
 
Frokost
 
Chatbot Design Sprint: Lær hvordan du bygger din egen chatbot
Gennem involverende øvelser og input fra sin store erfaring med at bygge chatbots, hjælper Henrik Søndergaard Andersen dig og de andre deltagere med at reflektere over udviklingen af den rigtige type chatbot, eksempelvis: Skal den løse en udfordring i HR, i marketing eller skal den være teknisk support ved lancering af et produkt?
Henrik Søndergaard Andersen, Conversational Designer, BotSupply

Fremvisning af chatbots
Vi præsenterer vores chatbot prototyper for hinanden. Henrik Søndergaard Andersen giver feedback til de enkelte chatbot prototyper og kommer med gode råd til, hvad du skal huske i den videre udvikling af din organisations chatbot.
Henrik Søndergaard Andersen, Conversational Designer, BotSupply
 
Afrunding og tak for i dag
Kristoffer Bohr Grønbæk, Kursus- og netværksleder, Kforum

Udbytte

Efter denne K-dag kan du, dine kollegaer og jeres organisation:
  • Se essensen i, hvad en god chatbot kan
  • Forstå, hvordan I bedst udvikler jeres chatbot, så den giver værdi for jeres organisation
  • Kende hvilke overvejelser I skal igennem, og hvilke værktøjer I kan arbejde med, når I skal bygge en chatbot
  • Kende hvordan en chatbot kan styrke jeres kunders online brugerrejse.
Efter kurset får du tilsendt en digitalt diplom, som du kan tilføje til din LinkedIn-profil, dele på Facebook og Twitter, eller gemme som pdf-fil. Dit kursusbevis bliver gemt hos Diplomasafe, eller du kan gemme det i din egen e-Boks.

Mød

Henrik Søndergaard Andersen
Partner og Conversational Designer
BotSupply
Henrik Søndergaard Andersen er Partner og arbejder som Conversational Designer hos BotSupply. Henrik har en kandidatgrad i Digital Design og Kommunikation fra IT-Universitetet i København. Henrik har flere års erfaring med at rådgive virksomheder og organisationer om at udvikle intuitive digitale løsninger og koncepter inden for websites og chatbots, der understøtter strategien og giver retning for virksomhedens aktiviteter.

Praktisk

Hvornår?
K-dagen finder sted torsdag 16. maj 2019 kl. 9.15-16.00. Kom fra kl. 8.45 til let morgenmad. Vi begynder kl. 9.15 præcis.
 
Hvor?
K-dagen bliver holdt centralt i København. Mere info følger når vi nærmer os kurset.
 
Hvordan melder jeg mig til?
Pladserne på K-dagen fyldes, efterhånden som tilmeldingerne kommer ind. Så tilmeld dig hurtigst muligt - klik her. Husk eventuelt EAN-nr.
 
Hvad koster det?
Prisen er kr. 5490 (ekskl. moms).
Medlemmer af Dansk Journalistforbund får 50 procent rabat på kurset. Medlemmer af Kommunikation og Sprog får 20 procent rabat på kurset.
Prisen dækker kurset og god forplejning, inklusiv frokost. Når vi har modtaget din tilmelding, sender vi en bekræftelse og en faktura inden for en uge. Bemærk, at tilmeldingen er bindende. Er du forhindret, er du velkommen til at sende en kollega i stedet.
 
Tag din kollega med
Vi giver 20 procent rabat til din kollega, hvis du vil have en med, du kan dele dagens viden med. Din kollega skal blot skrive "Kollegarabat" i feltet "Evt. andre oplysninger til fakturering" ved tilmelding.

Rabatten dækker alle følgende tilmeldinger fra samme organisation til samme kursus og kan ikke kombineres med andre tilbud (fx early bird-rabat og DJ-rabat).
 
Er der en studenterplads?
Kforum tilbyder én gratis studenterplads på denne K-dag. For at komme i betragtning skal du være aktiv på overbygningen af en relevant kandidatuddannelse. Du kommer til at indgå i dagen på lige fod med de øvrige deltagere, mod at du efterfølgende publicerer de vigtigste pointer fra dagen på din K-profil. Studenterpladsen på denne K-dag er: Ledig.
Skriv til kdag@kforum.dk for at komme i betragtning.
 
Kursusbevis
Efter kurset får du tilsendt en digitalt diplom, som du kan tilføje til din LinkedIn-profil, dele på Facebook og Twitter, eller gemme som pdf-fil. Dit kursusbevis bliver gemt hos Diplomasafe, eller du kan gemme det i din egen e-Boks.
 
Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte Kristoffer Bohr Grønbæk på 31 23 96 35. Du kan også skrive til kdag@kforum.dk

Vi glæder os til at se dig!
Sådan finder du
Kforum
Gammel Kongevej 3E, 4. sal,
1610 København V

FAQ

11553 kursister giver vores kurser:
4,4/5
Dato:
Torsdag 16. maj 2019
Tidspunkt:
9.15-16.00
Sted:
Pris pr. deltager:
5490 (ekskl. moms)
Medlemmer af Dansk Journalistforbund får 50 procent rabat på kurset.

Medlemmer af Kommunikation og Sprog får 20 procent rabat på kurset.
 

Kontakt

Mød

Henrik Søndergaard Andersen
Partner og Conversational Designer
BotSupply

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.