Savner du fortrolig sparring med ligesindede kampagneansvarlige? Kforums netværk for erfarne kampagneansvarlige er for dig, som ønsker at få den nyeste viden fra branchens førende eksperter og diskutere dine faglige og strategiske udfordringer med de andre netværksmedlemmer.
Fagligt fokus
Netværket er for dig, der har flere års erfaring med kampagneplanlægning, og som ønsker at være med i et eksklusivt netværk med andre erfarne kampagneansvarlige. Om du kommer fra en organisation, der arbejder med at ændre adfærd, en NGO eller en kommerciel virksomhed, er ikke afgørende. Det vigtigste er, at du sidder med ansvaret for din organisations kampagner, budget, medieindkøb og bureaukontakt. Jeres primære marked skal være det danske, da det er afgørende for at kunne erfaringsudveksle bedst muligt.
Vi fokuserer på nye tendenser, processer til strukturering af kampagneplanlægningens mange faser, måling/KPI, partnerskaber, målgrupper og inddragelse af målgrupper, nye medier, valg af bureauer, de kreative processer og meget mere.
Gruppen består allerede af en lang række dygtige kampagneansvarlige med en rigtigt god intern dynamik og lyst til at dele viden.
Formål
Vi bruger hinandens viden og ideer til at springe over fælderne, så vores kampagner kan gøre en større forskel for dig og din organisation. I netværkets fortrolige rum får du mulighed for at diskutere dine daglige udfordringer. På møderne får vi input fra førende eksperter og praktikere, så du kommer hjem med ny viden og inspiration, der gør dig endnu bedre til dit arbejde.
OBS! Ansatte på bureauer eller medier kan ikke deltage i dette netværk.
Herunder ser du det foreløbige mødeprogram. I dit medlemskab får du fem møder om året.
Du, og de øvrige medlemmer, er selv med til at udvælge temaer for møderne, så vi sikrer os, at det er de mest aktuelle emner for jer.
20. juni: Intern sparring
På mødet medbringer vi 4-5 diskussions- og sparringspunkter som vi I grupper taler om. Vi vender udfordringer, trækker på hinandens erfaringer og bliver klogere i fællesskab.
24. september: AI – som redskab
Vi fokuserer på hvordan man kan bruge AI som redskab i kampagnearbejde. Det kan være til opslag på sociale medier eller kreativ udvikling.
27. november: Kampagner på små budgetter
Når der ikke er store budgetter, sætter det krav til kreativiteten. Vi ser på gode råd til at arbejde med kampagner på små budgetter
11.990,- pr. år, ekskl. moms
Der er ledige pladser.
I eller omkring København.
Møderne afholdes på skift hos medlemmerne.
Kl. 9-13, inkl. let morgenmad og frokost.
Du er velkommen til at kontakte netværksleder Ditte Havelund på ditteh@kforum.dk