Et fagligt forum for dig der arbejder med kampagner

K-netværk: Kampagneansvarlige

Savner du fortrolig sparring med ligesindede kampagneansvarlige? Kforum starter et nyt netværk for erfarne kampagneansvarlige, som ønsker at få den nyeste viden fra branchens førende eksperter og diskutere sine faglige og strategiske udfordringer med de andre netværksmedlemmer.

Program

I dit medlemskab får du fem møder om året. Som medlem bringer netværket dig på forkant med den nyeste viden inden for kampagneplanlægning, medieindkøb, valg af bureauer og mange andre temaer inden for processen kampagneplanlægning og afvikling.
 
Da netværket er helt nyt, er vi forsat i gang med at udforme det endelige program for de første fem møder. Vi vil rigtig gerne inddrage jer netværksmedlemmer og høre, hvilke temaer og udfordringer I ønsker taget op. Her er mulige temaer til de første netværksmøder: 
 
Indkøb og medievalg
Vi drøfter de nyeste medietrends. Hvor er forbrugerne på vej hen? Hvordan når vi ud til de forskellige målgrupper?
 
Valg af leverandør
Hvordan finder man det rigtige bureau og koncept? Findes den perfekte pitch, eller er et kaffemøde nok? Og hvad kræver det af indkøberen for at nå i mål med en vellykket kampagne og et godt samarbejde med de kreative?
 
Det kreative koncept
Hvordan (og hos hvem) opstår den kreative kampagneidé, som formår at skabe en succesfuld kampagne med stor rækkevidde, at opnå den ønskede adfærd/handling hos målgruppen, og som samtidig repræsenterer organisationen på den helt rigtige måde? Vi drøfter kreativ idéudvikling, hvad der kendetegner en succesfuld kampagne samt fordele og ulemper ved in-house vs. bureau på konceptudvikling.
 
Adfærdsændring
Vi diskuterer, hvordan man kan arbejde strategisk og praktisk med adfærdsdesign samt udarbejde effektfulde kampagner.
 
Evaluering af kampagner
Når en kampagne er afviklet, har du som kampagneansvarlig nok en god mavefornemmelse for, om det var en succes eller ej. Men hvordan måler og evaluerer man en kampagneindsats bedst, så man har nogle konkrete tal, der beviser en mavefornemmelse, og som kan fremlægges for ens team eller ledelse? Vi drøfter evalueringsdesign, opsætning af kampagnemål og kampagnemåling.

Udbytte

I kampagnenetværket fokuserer vi på dilemmaer og løsninger i arbejdet med kampagneplanlægning. Vi bringer vores fælles og individuelle fagligheder i spil og diskuterer best practice, brugbare værktøjer og henter konkrete råd til din opgaveløsning.
 
Som medlem af kampagnenetværket får du:
Den nyeste viden fra branchens førende eksperter
Inspiration til at arbejde strategisk og nytænkende med planlægning af kampagner
Fortrolig sparring med professionelle, erfarne kampagneansvarlige.

Din deltagelse

Præmisserne for, at du får det bedste udbytte af dit K-netværk, er engagement, tillid, faglig tyngde, motivation og målretning for aktiviteterne. Det sikres både af din faglige netværksleder og Kforum, af de andre medlemmer og af dig selv.

Du kan forvente et højaktuelt og fremtidssikret program, inspiration og input fra førende eksperter og praktikere. Din faglige netværksleder faciliterer de fem årlige netværksmøder og sørger for en inspirerende og velplanlagt mødeagenda.

Du indgår i et kompetent og fortroligt netværk med ligesindede, hvor vi screener og briefer medlemmerne om det forventede engagement og niveau. Vi forventer samme parathed, åbenhed og tillidsskabende adfærd fra dig. Ligesom vi forventer, at du prioriterer dine fem årlige netværksmøder og evt. forberedelse.

 

Din deltagelse indebærer:

  • 1-3 timers forberedelse før hvert møde eller øvelser mellem møderne
  • Åbenhed og fortrolighed i sparringen og videndelingen med K-netværkets andre medlemmer
  • Mulige korte oplæg om dit arbejde og faglige erfaringer, som du deler med de andre medlemmer i netværket
  • Mødeprioritering – til- eller framelding i god tid forud for møderne
  • Deltagelse i netværkets digitale læringsrum på kforum.dk.
  • I netværket mødes vi på skift hos hinanden, så meld dig gerne som vært til et af de kommende møder. Kforum dækker naturligvis udgifterne til mødeforplejningen.

Praktisk

Målgruppe
Kforums nye netværk er for dig, der har flere års erfaring med kampagneplanlægning, og som ønsker at være med i et eksklusivt netværk med andre erfarne kampagneansvarlige. Om du kommer fra en organisation, der arbejder med at ændre adfærd, en NGO eller en kommerciel virksomhed, er ikke afgørende. Det vigtigste er, at du sidder med ansvaret for din organisations kampagner, budget, medieindkøb og bureaukontakt. Jeres primære marked skal være det danske, da det er afgørende for at kunne erfaringsudveksle bedst muligt. Ansatte på bureauer eller medier kan ikke deltage i dette netværk.
 
PRIS
10.990,- ekskl. moms, pr. år.
 
DATO
Vi forventer, at første møde afholdes i januar 2020.
 
STED
Centralt i København.
Møderne afholdes på skift hos medlemmerne og ligger ofte mellem 9-13.
 
PLADSER
Ledige pladser
 
KONTAKT
Har du spørgsmål til netværket, så skriv til Ditte Havelund på ditteh@kforum.dk.

FAQ

619 medlemmer har vurderet os og giver vores netværk:
4,5/5
Ledige pladser
Du kan nå næste møde:
Dato:
30. januar 2020, kl. 9.00-13.00
Tema:
Tema på vej
Pris pr. deltager:
Årligt medlemskab:
kr. 10990 (ekskl. moms)
Alle kommende planlagte møder:
30. januar 2020, kl. 9.00-13.00
1. april 2020, kl. 9.00-13.00
4. juni 2020, kl. 9.00-13.00
10. september 2020, kl. 14.00-20.00
17. november 2020, kl. 9.00-13.00
 

Kontakt

Netværksleder

Marketing- og kampagneansvarlig

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.