Event Manager

Wonderful Copenhagen
Wonderful Copenhagen
Event Manager til Wonderful Copenhagens events
Wonderful Copenhagen søger en erfaren, selvstændig og struktureret kollega til at arrangere vores egne tilbagevendende og enkeltstående events.
Om jobbet:
Du bliver en del af Wonderful Copenhagen, der som hovedstadens turismeorganisation arbejder med at fremme og udvikle turismen til gavn for erhvervsliv, kulturliv og samfundet bredt set.
 
Du bliver ansat i Convention-afdelingen, der på byens vegne byder på internationale foreningskongresser, møder og sport-og kulturevents. Afdelingen er også sekretariat for hovedstadens mødeerhvervsnetværk Meetingplace, og for det nationale udviklingsselskab MeetDenmark. Det er en travl afdeling med et godt humør og kollegaskab.
 
Du bliver tovholder på organisationens egne events, der spænder fra kundeevents og partnermøder til vores årlige awardshow og vores årlige konference Tomorrows Urban Travel. Du får ansvaret for, at vores events er professionelle, kreative og velafviklede og inden for de givne budgetter.
 
Der er tale om et meget alsidigt job, hvor du i tæt samarbejde med kolleger fra hele huset og partnerne i byen sikrer, at hver begivenhed har det rigtige udtryk, de rigtige rammer, de rigtige deltagere mm. Du skal være med til at skabe en endnu stærkere ramme omkring Wonderful Copenhagens events på tværs, både strategisk og operationelt. Du vil som oftest også være en del af gennemførslen.
 
Udover arbejdet med events vil du være en del af Wonderful Copenhagens ansigt udadtil og have en række opgaver, der understøtter vores stærke samarbejde med partnerne i vores netværk og derudover.
 
Vi forventer, at:
  • Du har flere års dokumenteret og succesfuld erfaring som event arrangør fx i en større organisation eller virksomhed
  • Du har ideer, overskud og overblik, og kan dokumentere relevante resultater, hvor du selv har været drivende, herunder forhandling af fordelagtige priser og partneraftaler
  • Samarbejde er en af dine stærkeste sider
  • Du tager teten naturligt, er proaktiv, selvstændig, løsningsorienteret og fremadskuende i din opgaveløsning
  • Du er udadvendt, nem at omgås, hurtigt opfattende, en god kommunikator på både dansk og engelsk, i både skrift og tale
  • Du formår at holde humøret højt, også når deadline nærmer sig
 
Vi tilbyder:
  • En fuldtidsstilling i et ambitiøst team med en uformel omgangstone
  • En Event Manager-stilling med fagligt ansvar og med reference til direktøren i afdelingen
  • Adgang til et meget bredt netværk af partnere i og uden for København
 
Vi ønsker at ansætte den nye Event Manager hurtigst muligt, men venter dog gerne på den rette.
 
Har du spørgsmål til stillingen, kan du frem til den 29. maj kontakte Direktør for afdelingen Kit Lykketoft på kly@woco.dk. Grundet rejseaktivitet i ansøgningsperioden er det ikke muligt at tage direkte telefonisk kontakt, ligesom der må forventes længere svartid på mails.
 
Ansøgning inkl. CV indsendes via WonderfulCopenhagen/EventManager senest den 3. juni 2019. Vi modtager ikke ansøgninger indsendt pr. brev eller mail. Vi forventer at afholde samtaler i uge 25/26.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set annoncen på Kforum

Frist: 3. juni

Info

Virksomhed
Wonderful Copenhagen
Stillingsbetegnelse
Event Manager
Kontakt
Kit Lykketoft
kly@woco.dk
Website
Indrykningsdato
08-05-2019
Ansøgningsfrist
3. juni
Adresse
Wonderful Copenhagen
Nørregade 7b
1165 København K

Yderligere info

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.