Campaign Manager

UNICEF
UNICEF
UNICEF Danmark søger en CAMPAIGN MANAGER
Marie Curie, Darwin og Pythagoras. De tænkte alle så meget ud af boksen, at de ændrede verden, som vi kender den. Det er ikke fordi, vi forventer, at du i stillingen som Campaign Manager ændrer verden på samme måde, som de gjorde, men du må meget gerne tænke i nye måder at skabe og eksekvere kampagner på – måske så gode kampagner, at folk stadig husker dem om hundrede år.

UNICEF er den organisation, som alle verdens lande har sat i spidsen for at sørge for, at børn overlever og klarer sig i livet. Vi søger en erfaren Campaign Manager, der skal udvikle og tage ejerskab over nye kampagnegreb, finde på innovative måder at nå danskerne på og sørge for, at UNICEF er den første organisation, danskerne tænker på, når snakken falder på børn, der har brug for hjælp. 

Som Campaign manager bliver du:

  • Ansvarlig for 1-2 større årlige kampagner. Her skal du i tæt samarbejde med resten af teamet udvikle strategi, kommunikationsramme, kanalvalg og stå for evalueringen.

  • Ansvarlig for 1-4 mindre kampagner om året, som skal have fokus på branding og innovation. Udførelse og eksekvering af kampagnerne foregår i tæt samarbejde med resten af teamet.

Du skal også:
  • Forstå og følge med i kampagnetrends på tværs af owned, earned, paid og shared medier.

  • Bistå med mindre projektledelse på tværgående opgaver i huset.

  • Bistå med kampagnehjælp til resten af organisationen.

  • Facilitere ideudvikling for resten af teamet med henblik på udvikling af nye kampagnegreb og nytænke fundraisingmuligheder.

Hvem er du?
  • Du har minimum 3 års erfaring med udvikling og eksekvering af kampagner på tværs af medier og digitale platforme.

  • Du har måske tidligere arbejdet på et bureau og formår at følge dine opgaver til dørs.

  • Du er initiativrig, selvkørende og elsker at samarbejde for at opnå fastlagte målsætninger.

  • Du formår at omsætte dine gode kommunikationsevner og kommercielle forståelse til effektfulde initiativer.

  • Du er flydende på engelsk – både i tale og skrift.

  • Du er god til, og gør en dyd ud af, at formulere dig – både på tale og skrift.

  • Du er tryg ved at lave selvstændige præsentationer.


 

Vi tilbyder:
UNICEF er en del af FN-familien og er verdens største børneorganisation. Vi arbejder tæt samme internt og med vores kollegaer ude i verden. Du bliver en del af team Content, Campaign and Branding, som består af 12 fantastiske kolleger med meget forskellige kompetencer – fra projektleder og digital marketing manager til SoMe-ansvarlig og content-producere. Et slags in-house bureau. Vi sætter en dyd i at samarbejde, sparre og have højt til loftet. Både internt i teamet men også med organisationens andre afdelinger. Du får et selvstændigt ansvar i en organisation, hvor det er sjovt at gå på arbejde. Arbejdsmiljøet er uformelt og præget af humor, engagement og godt kollegialt sammenhold. Vi har en enkel ledelsesstruktur med korte beslutningsveje og frihed under ansvar. Vi tilbyder en afvekslende hverdag med varierende opgaver, gode muligheder for faglig udvikling og en fleksibilitet, der sikrer balance mellem arbejde og fritid. 

Hvis du kan se dig selv gøre en forskel for UNICEF Danmark – og alle verdens børn - håber vi, du vil sende os en motiveret ansøgning på en enkelt A4-side og et relevant CV. I ansøgningen må du meget gerne lægge vægt på, hvilke potentialer du ser for UNICEF Danmark, og hvilken retning du forestiller dig at trække organisationen i.

Løn- og ansættelsesvilkår:
Arbejdstiden er 37 timer. Opstart 1. august eller hurtigst muligt herefter. Vi bor på Rentemestervej 62, 2450 København NV og forventer, at du har din primære gang på kontoret men naturligvis med mulighed for hjemmearbejde og fleksible arbejdstider. Vi har sundhedsforsikring, pensionsordning, og i 2021 indgik vi vores første lokale hus-aftale.

Ansøgningsfristen er senest søndag den 29. maj 2022, klokken 23.59, og vi regner med at afholde samtaler i uge 23 og 24. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Babak Sindal Arvanaghi, Head of Content, Campaign and Branding på bsa@unicef.dk eller 50940074.

Om UNICEF
UNICEF er den organisation, som alle verdens lande har sat i spidsen for at sørge for, at børn overlever og klarer sig i livet. UNICEF arbejder for alle verdens børn, dog med et særligt fokus på verdens mest udsatte børn. Rammen er FN’s Børnekonvention, og hele indsatsen er afhængig af frivillige bidrag. UNICEF er børnenes stemme på regeringskontorerne, deres hjælpende hånd uanset, hvor de bor og deres livreddende nødhjælpsleverandør under de værste krige og katastrofer. Vi redder børns liv, fra de er inde i deres mors mave, til deres voksenliv begynder. For mere information besøg www.unicef.dk

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set annoncen på Kforum

Frist: 29. maj

Info

Virksomhed
UNICEF
Stillingsbetegnelse
Campaign Manager
Kontakt
Babak Sindal Arvanaghi
bsa@unicef.dk 
Telefon: 5094 0074
Website
Indrykningsdato
06-05-2022
Ansøgningsfrist
29. maj
Adresse
UNICEF
Rentemestervej 62, 1. sal
2400 København

Yderligere info

Få nyhedsbrev

Kursus

Facebook- og Insta-annoncering: Skab målbare resultater

Kurset er udsolgt - tilmeld dig hvis du vil på venteliste

Se alle Bliv klogere

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.