Kommunikationskonsulent

Region Sjælland
Region Sjælland
Kommunikationskonsulent - Intern historiefortæller med web i bagagen
Kommunikationskonsulent - Intern historiefortæller med web i bagagen

Er du god til intern kommunikation? Og vil du være med til at styrke fortællingen om Holbæk Sygehus og folde vores nye strategi ud i engagerende kommunikation? 

En stor del af dit arbejde vil være at finde og formidle de mange gode historier, vi har at fortælle. Primært til vores nyhedsbrev til sygehusets medarbejdere, men også til vores intranet og sociale medier. Det er derfor vigtigt, at du har stærke skrivekompetencer og ved hvordan man vinkler en historie, og at du som person er nysgerrig og opsøgende. 

Det vil også være dig, der holder nyhedssiden på vores intranet levende og som bliver tovholder, når vi om et års tid skal have implementeret et nyt intranet. 

Derudover skal du rådgive og hjælpe afdelingerne og Sygehusledelsen med kommunikation, og lave kommunikation i forbindelse med events, arrangementer og større indsatser og kampagner.

Vi får snart en ny hjemmeside, som du skal være med til at udvikle og opdatere i samarbejde med afdelingerne og regionens kommunikationsenhed i Sorø. Vi arbejder i Umbraco og forventer, at du har kendskab til at arbejde i CMS-systemer. 

Du kan tænke og arbejde strategisk og ved, hvordan man omsætter strategi til engagerende og troværdig kommunikation.

Vi forventer at du har et vist kendskab til pressearbejde og det er et plus, hvis du har erfaring med at lave indhold og video til SoMe.

Du er struktureret og god til at samarbejde og skal sammen med vores anden kommunikationskonsulent løse sygehusets mange kommunikationsopgaver og udvikle kommunikationsområdet.

 

Primære arbejdsopgaver: 

  • Nyhedsbrev – redaktion og produktion incl. fotos

  • Intranet – nyheder, opdatering og kanalansvar

  • Hjemmeside – opdatering og udvikling

  • Diverse intern kommunikation – rådgivning og samarbejde med afdelinger, kommunikationsmaterialer

  • Events – kommunikationsstøtte

 

Kompetencer - Vi forventer at du:

  • Har en relevant uddannelse indenfor kommunikation eller journalistik

  • Har mindst et par års erfaring – gerne fra en politisk styret organisation

  • Har stærke skrivekompetencer

  • Har erfaring med at arbejde i CMS-systemer

  • Har et strategisk mindset og et godt overblik

  • Kan drive større kommunikationsindsatser

  • Både kan arbejde selvstændig og er god til at samarbejde

  • Er fleksibel og indstillet på at her kan være travlt 

 

Vi tilbyder til gengæld et spændende job på et sygehus, hvor der både er plads til gode idéer og udvikling.

 

Løn og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. 
Stillingen ønskes besat pr. 1. april 2023. 
Det primære arbejdssted er Holbæk Sygehus, Akacievej 1, 4300 Holbæk. 
 
Ansøgning
Send os gerne en ansøgning senest den 13. februar og vedhæft et par eksempler på en nyhedsartikel, du har skrevet og et stykke arbejde, som du er stolt af. 
Vi afholder 1. samtalerunde den 17. februar – og 2. runde den 21. februar. 
 
Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål skal du være velkommen til at kontakte kvalitetschef Lone Terp lt@regionsjaelland.dk eller mobil 2334 2204.
 
Kontaktperson(er):
Navn: Lone Terp
Stilling: Kvalitetschef
Email: lt@regionsjaelland.dk

Navn: Melissa Fugl
Stilling: Kommunikationskonsulent
Email: mefug@regionsjaelland.dk
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set annoncen på Kforum

Frist: 13. februar

Frist: 13. februar

Info

Virksomhed
Region Sjælland
Stillingsbetegnelse
Kommunikationskonsulent
Kontakt
Lone Terp 
lt@regionsjaelland.dk
Telefon: 2334 2204
Website
Indrykningsdato
20-01-2023
Ansøgningsfrist
13. februar
Adresse
Region Sjælland
Akacievej 1
4300 Holbæk

Yderligere info

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.