Kommunikations- og koordineringsmedarbejder

Region Sjælland
Region Sjælland
Kommunikations- og koordineringsmedarbejder søges til Koncern IT, Region Sjælland
Brænder du for kommunikation, koordinering og service, og har du erfaring med It-driftskommunikation? Vi har nu en ledig stilling, der kan blive din, hvis du kunne tænke dig en hverdag fyldt med mangeartede opgaver samt en snert af uforudsigelighed, hvor vi har brug for dit enorme koordineringsgen.

I IT Helpdesk er vi ansvarlige for den daglige driftskommunikation til brugere på alle niveauer på tværs af Region Sjælland. Vi går op i kvalitet, og vi gør os umage med at ramme vores målgruppe i et forståeligt sprog. Vores primære kommunikation omhandler it-systemer, både tekniske, administrative og kliniske, herunder uddannelser og indsatser. Vi sørger for at koordinere og planlægge vores kommunikative opgaver samtidig med, at vi holder styr på, at alle får den rette besked på rette tidspunkt. Vi har mange opgaver, hvor koordinering er hovedingrediensen, både i det regionale og tværregionale regi. Vores tætte samarbejde med Region Hovedstaden omkring Sundhedsplatformen, indeholder bl.a. nyhedsbreve, månedsrapporter, indsatser, uddannelse og IT opdateringer.

 

Bred opgaveportefølje i spændingsfeltet mellem kommunikation, IT og det administrative område
Jobbet giver dig en unik mulighed for at arbejde både med it, teknik, det administrative og det kliniske arbejde på sygehusene – og du vil bidrage til at gøre en mærkbar forskel for brugerne. En hverdag, hvor tingene til tider går hurtig, og der sjældent er to dage, der er ens. Og hvor det er et plus at være nysgerrig og lyttende. 

Du vil indgå i et team, hvor dine primære arbejdsopgaver vil være, at:

  • Udsende kommunikation ved nedbrud og fejl både internt i Region Sjælland, men også i tæt samarbejde med Region Hovedstaden

  • Udarbejde og udsende interne nyhedsbreve/spørgeskemaer samt opsamling og koordinering af feedback 

  • Vikariere for IT dispacher, 

  • Samarbejde omkring fælles e-mail postkasse 

  • Deltage i oplæring af kontorelever

  • Vedligeholdelse og opdateringer på intranet

  • Aktiv deltagelse i forbindelse med planlægning af tiltag i egen region.

 

Er du optaget af at levere tydelige kommunikative budskaber og sætte opgaver i struktur? 
Du har en kommunikationsuddannelse og/eller erfaring med arbejdet omkring kommunikation både i skrift og tale. Du kan differentiere mellem, hvem du skriver til på et forståeligt sprog i høj kvalitet. Herudover er du vant til at koordinere opgaver og sikre, at de kommer i mål. 

Hvis du har kendskab til Sundhedsvæsenet, og kan lide it vil det være en fordel, men ikke et krav. 

Kvalitet er et nøgleord for dig i alt, hvad du gør. Du tør lade dig udfordre og skabe et godt samarbejde på tværs, men også stå fast i forhold til de retningslinjer, der er aftalt. Du kan bevare roen samtidig med, du har mange bolde i luften. Og du kan lide at hverdagen byder på mange forskellige opgaver, at planer må ændres og opgaver rykkes. Samarbejde er nøglen til en god dag, ingen opgave er for lille.

 

Du er serviceorienteret, struktureret og har en anerkendende kommunikationsstil
Som person er det vigtigt for os, at du:

  • Er selvledende, kan strukturere din hverdag og kommer i mål med dine opgaver

  • Kan håndtere ustrukturerede opgaver og strukturere dem, så de kan håndteres

  • Er vedholdende, hvilket er en styrke, når du skal problemløse på tværs af organisationen

  • Du er serviceorienteret og forstår vigtigheden af at kunne yde service på højt niveau

  • Mestrer at bevare roen og have styr på overblikket

  • Er vant til at bruge Microsoft Suiten

 

Du vil få gode kolleger og mulighed for faglig udvikling
Uddannelse- og Superbrugersupport er forankret i Koncern IT’s Helpdesk, og vi består af 14 medarbejdere samt 1 kontorelev. Ud over Uddannelse- og Superbrugersupport består IT Helpdesk af tre teams. Vi er indgangen til Koncern IT i Region Sjælland. 

Vi yder fejl- og anvendelsessupport på kliniske og administrative systemer på tværs af regionen. Teamet Uddannelse- & Superbrugersupport understøtter regionens medarbejdere med kursusplanlægning, uddannelse, udvikling og planlægning af kompetenceopbyggende aktiviteter i Sundhedsplatformen. Herudover er vi ved at etablere et nyt team Klinisk Onsite support med kliniske IT konsulenter, der skal arbejde tæt på den kliniske hverdag.

 

Interesseret?
Hvis det lyder som noget for dig, så send din ansøgning og cv senest onsdag den 1. juni. Vi forventer en ansættelsesdato den 1. august. Send gerne din ansøgning hurtigst muligt, da vi holder løbende samtaler. 

Skulle du have spørgsmål til stillingen eller Koncern IT generelt, er du
velkommen til at kontakte teamleder Maria Berg på mobil: +45 2011 1535
og/eller kommunikationsmedarbejder Sophie Sværtekilde
på mobil: +45 93 55 78 95

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst efter principperne om ny løn. Arbejdstiden er 37 timer inkl. frokost med flextidsordning, som sikrer en fornuftig balance mellem arbejdstid og fritid.

 

Om koncern IT
Koncern IT er Region Sjællands fælles it-organisation med ca. 420 medarbejdere. Vi leverer digitale løsninger til regionens virksomhedsområder og i særdeleshed til regionens sygehuse. Vi råder over moderne kontorfaciliteter i tilknytning til vores driftscenter i Ringsted, tæt på Ringsted station og motorvejen. 

Og vi er med vores supportorganisation placeret på regionens sygehuse tæt på mange af vores brugere. Vi har et uformelt og udviklende arbejdsmiljø, og vi holder os ajour med trends og teknologiske fremtidsmuligheder og kombinerer det med løbende kompetenceudvikling.

Koncern IT ønsker at være en stærk serviceorienteret organisation. Vi arbejder efter værdisættet FLER – Forandringsparat, Loyal, Engageret, Respektfuld og forventer, at nye kollegaer konstruktivt vil bidrage til, at vi får FLER gode arbejdsdage.

Du kan læse mere om Koncern it på regionens hjemmeside: www.regionsjaelland.dk/koncern-it

 

Kontaktperson(er):
Navn: Maria Berg
Stilling: Teamleder
Email: maberg@regionsjaelland.dk
Telefon: 2011 1535

Navn: Sophie Louise Bjørslev Sværtekilde
Stilling: IT medarbejder
Email: sophs@regionsjaelland.dk
Telefon: 9355 7895
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set annoncen på Kforum

Frist: 1. juni

Info

Virksomhed
Region Sjælland
Stillingsbetegnelse
Kommunikations- og koordineringsmedarbejder
Kontakt
Maria Berg
maberg@regionsjaelland.dk
Telefon: 2011 1535
Website
Indrykningsdato
12-05-2022
Ansøgningsfrist
1. juni
Adresse
Region Sjælland

Yderligere info

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.