Kommunikationskonsulent

Region Hovedstaden
Region Hovedstaden
Kommunikationskonsulent til Den Sociale Virksomhed
Mennesker, som er anderledes end flertallet, fortjener synlighed. Det samme gør det personale, som støtter børn, unge og voksne, der har behov for en specialiseret social indsats i hele eller dele af deres liv. Giv os en del af dig – og få et arbejdsliv med mening.

Nye omgivelser til unge, der er blevet for gamle’, ’Hverdagsdirektør på Kamager’ og ’Guldmedalje til ernæringsassistentelev på Lunden’ er eksempler på overskrifter på artikler, som vi gerne vil have mange flere af i Den Sociale Virksomhed. Derfor søger vi en kommunikationskonsulent, som er dygtig til formidling.

”Vi glæder os til at få dine kommunikationskompetencer i spil. Vores forventninger til dig er, at du er god til at opsøge historier og formidle og versionere dem i forskellige kanaler – både interne og eksterne,” siger sekretariatschef Caroline Winkel

 

Bliv en del af et arbejdsfællesskab, hvor vi gør hinanden bedre
Du bliver ansat i sekretariatet i Den Sociale Virksomhed. Vi er en del af virksomhedens fælles administration, der – udover direktionen – omfatter ca. 25 kolleger med forskellige faglige baggrunde. Du bliver også en del af vores tværgående kommunikationsteam, hvor du vil få en central rolle, og hvor du samarbejder tæt med kolleger med kommunikationsbaggrund.

Vi arbejder meget fleksibelt – på fælleskontoret, hjemmefra og på bo- og behandlingstilbuddene, der er samlet i Region Hovedstadens Sociale Virksomhed. Fra midten af december har administrationen til huse på Regionsgården i Hillerød.

 

Du har høj faglig integritet og er god til relationer
”Det skal falde dig naturligt at skabe gode relationer og hvile i din faglighed. Det er helt afgørende i kontakten med de mange forskellige mennesker, som du vil have i din dagligdag,” siger Caroline Winkel.

Udover at være god til at formulere dig og vinkle historier skal du insistere på den røde tråd i vores kommunikation. Du skal have lyst til at beskæftige dig med mange forskellige kanaler og have mod på et job med en vis bredde. En del af dit job vil også omfatte webkommunikation.

Opgaverne er i hovedtræk:

  • Fortællinger om, hvad der sker rundt om i virksomheden

  • Redaktør af den interne ledelseskommunikation (månedligt nyhedsbrev) og understøttelse af direktionens kommunikation

  • Redaktør og producent af indhold til intranet og hjemmeside; du skal have en god forståelse af internetarkitektur og CMS.

  • Driver af virksomhedens tværgående kommunikationsteam

  • Rådgivning af kolleger og sparring på kommunikationsopgaver

For at kunne trives i stillingen og lykkes med opgaverne skal du have en del erfaring med kommunikationsarbejde. Vi har et godt fagligt miljø, og vil glæde os til at blive udfordret og inspireret af dig.

 

Lidt mere om Den Sociale Virksomhed 
Vi står for drift og udvikling af 19 tilbud inden for det højt specialiserede social- og specialundervisningsområde med en samlet omsætning på knap 1. mia. kr. Tilbuddene omfatter bo- og dagtilbud, specialundervisning, aktivitets- og beskæftigelsestilbud, rehabilitering, herberger, krisecentre og sikrede afdelinger for unge. ​​​​​

Målgrupperne er børn, unge og voksne med meget forskellige forudsætninger, behov og problemer. ​Fælles for dem er, at de ikke mestrer​ at leve livet uden hjælp fra professionelle – men i øvrigt har mange af de samme ønsker til tilværelsen som alle andre.​

Vores kerneopgave er at skabe rammerne for, at de mennesker, som benytter vores tilbud, oplever høj livskvalitet og får mulighed for at udvikle sig og leve et så selvstændigt liv som muligt.

Læs og se mere om os på:

DenSocialeVirksomhed.dk

facebook.com/DenSocialeVirksomhed

 

Vil håber at høre fra dig
Send din ansøgning senest onsdag den 30. november kl. 12.00. Vi holder første samtale onsdag den 7. december 2022.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Caroline Winkel på 61682495.

Løn og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst. Stillingen er en fuldtidsstilling med forventet start den 1. februar 2023. 

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set annoncen på Kforum

Frist: 30. november

Frist: 30. november

Info

Virksomhed
Region Hovedstaden
Stillingsbetegnelse
Kommunikationskonsulent
Kontakt
Caroline Winkel
Telefon: 6168 2495
Website
Indrykningsdato
07-11-2022
Ansøgningsfrist
30. november
Adresse
Region Hovedstaden
København

Yderligere info

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.