PR-Manager og personlig assistent

Mikkels ApS
Mikkels ApS
PR-Manager og personlig assistent til drivkraftig iværksætter
Er du en organisator med ben i næsen? Trives du i en rolle, hvor du konstant skal have overblik, koordinere og sikre opfølgning, samtidig med at du får skabt en masse positiv medieopmærksomhed? Og har du lyst til at arbejde med projekter, der har samfundsmæssige ambitioner?
Så er du måske den rette til en nyoprettet stilling som PR-Manager og personlig assistent for Mikkel Irminger Sarbo og hans udviklingsselskab Sarbo Ventures.
 
Mikkel Irminger Sarbo er en politisk og drivkraftig iværksætter, som har spillet væsentlige roller i Torvehallerne og Kødbyen og som står bl.a. bag succeserne Tante T og Hallernes Smørrebrød. Derudover er Mikkel politisk aktiv og er blandt andet medlem af Coops bestyrelse.
 
Mikkel har en alsidig aktivitetsportefølje og har derfor brug for en personlig assistent, der med sikkert overblik kan forberede og følge op på Mikkels mange møder og projekter og løbende bidrage til, at Mikkels opmærksomhed fordeles hensigtsmæssigt. Derudover har Mikkel behov for en erfaren PR-manager, der løbende kan sikre offentligt kendskab til Mikkel, hans virksomheder og hans projekter.
 
Om dine opgaver:
  • Projektledelse, koordinering og eksekvering
  • Udarbejdelse af presseoplæg og indsalg til pressen
  • Servicering af datterselskabsbestyrelser
  • Kalenderstyring, opgave-styring mødeforberedelse, mødeafholdelse og opfølgning
  • Løsning af diverse projektopgaver
  •  
Om dig:
  • Du er selvkørende, organiseret og initiativrig
  • Du forstår, hvordan man driver projekter og processer
  • Du skriver godt og ved, hvad det kræver at få historier i medierne
  • Du har en længere videregående uddannelse og har gennem dit arbejdsliv opnået erfaring med at understøtte ledelse, ejer eller en direktør i vedkommendes arbejde
  • Du har solid erfaring med office-pakken – særligt Excel
 
Vi tilbyder:
  • Et fleksibelt job i et innovativt miljø med inspirerende personer
  • Mulighed for selv at præge indholdet i jobbet
  • Indblik i virksomhedsdrift og bestyrelsesarbejde
  • Mulighed for at være med til at skabe virksomheder, der gør en forskel i verden
 
Jobbet er 30-37 timer/uge og løn efter kvalifikationer. Arbejdssted er Kødbyen.
Stillingen søges besat hurtigst muligt. Send en motiveret ansøgning og CV til Stine Zeeberg Pedersen på stinezkris@hotmail.com senest d. 11. august 2019.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set annoncen på Kforum

Frist: 11. august

Frist: 11. august

Info

Virksomhed
Mikkels ApS
Stillingsbetegnelse
PR-Manager og personlig assistent
Kontakt
Stine Zeeberg Pedersen
stinezkris@hotmail.com
Website
Indrykningsdato
11-07-2019
Ansøgningsfrist
11. august
Adresse
Mikkels ApS
Kongens Nytorv 13, 5. sal
1050 København K

Yderligere info

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.