Digital fundraiser

Mellemfolkeligt Samvirke
Mellemfolkeligt Samvirke
Digital Fundraiser med fokus på resultatskabelse
Har du viljen til at lykkes, når ansvaret for medlemshvervning er dit, og fokus på leadgenerering er stort? Og tager du systematiske skridt for at opnå vores mål digitalt?
Mellemfolkeligt Samvirke (MS) vokser som organisation. I 2022 vil vi være 30.000 medlemmer, flere frivillige og interessenter, som aktivt vil deltage i vores arbejde for en retfærdig og bæredygtig verden. Vi er en ambitiøs organisation, og du bliver en del af en af de stærkeste civilsamfundsorganisationer i Danmark. 
 
Du bliver en del af vores Kampagne-og mobiliseringscluster, hvor vi er ca. 20 medarbejdere. I det daglige vil du referere til lederen af fundraising-teamet, men vil arbejde tæt sammen med kommunikationsfolk, andre fundraisere, kampagnemedarbejdere, politiske medarbejdere samt resten af sekretariatet på Nørrebro i København. 
 
Som Digital Fundraiser vil du: 
Blive en del af fundraising-teamet, som er ansvarlig for al direct marketing-fundraising blandt private støtter. Teamet fundraiser også midler til nødsituationer og spiller en central rolle i de øvrige kampagneaktiviteter, som Mellemfolkeligt Samvirke lancerer. Teamet er ansvarlige for både udvikling og drift igennem alle marketingfaserne: attract, convert og retain. Herunder også sikring af datakvalitet, analyser og rapportering, der danner grundlaget for, at fundraising-programmet udvikles. 
 
Du vil få ansvaret for følgende: 
Øge inflowet af medlemmer, donationer og leads til styrkelse af MS’ finansielle uafhængighed, herunder: 
  • Ansvarlig for indfrielse af konkrete KPI’er igennem betalt og organisk digital annoncering
  • Udvikling af samlet leadstrategi til indfrielse af KPI’er
  • Udvikling og eksekvering af nye digitale aktiviteter som quizzer, underskriftindsamlinger og diverse tests til understøttelse af leadgenerering   
 
Styrkelse af synergi imellem nye og eksisterende kampagneaktiviter og digital leadgenerering, herunder: 
  • Sikre at fundraising udnytter kampagner udformet af kampagne- og mobiliseringsclusteret til digtal leadgenerering. 
  • Sikre at fundraising er ajour med ActionAids (og øvrige NGO’ers) digitale arbejde, og hvorledes dette potentielt kan understøtte MS’ digitale indsatser
  • Sikre sparring på tværs af ActionAid ift. digitale aktiviteter med leadgenerering og medlemshvervning for øje 
 
Jobbet kræver, at du: 
  • Har afsluttet en relevant videregående uddannelse inden for kommunikation, markedsføring eller lignende og har høstet noget arbejdserfaring. Gerne fra studiejob eller praktik på fx et bureau eller en anden organisation;
  • Har erfaring med lignende opgaver inden for digital annoncering på tværs af kanaler. Du skal have erfaring med at bruge Facebook Business Manager og Google Analytics til digital annoncering, analyser og rapportering samt erfaring med at bruge Facebook, Instagram, Display, Google Ads og YouTube til at sprede dine budskaber;
  • Har erfaring med at producere fejlfrit og fængende skriftligt indhold til digitale aktiviteter;
  • Er resultatorienteret og har det godt med målbarheden i rollen;
  • Arbejder selvstændigt og fokuseret på eget initiativ;
  • Har vedvarende gennemslagskraft og arbejder ufortrødent mod aftalte mål; 
  • Kan begå dig flydende på mundtlig og skriftlig engelsk.  
 
Det er en fordel hvis du:
  • Har erfaring inden for salg;
  • Har kendskab til Photoshop, Facebook Pixels herunder Custom Conversions og Facebook Attribution;
  • Er systematisk og kan udvikle, gennemføre og evaluere - også med en lang planlægningshorisont; 
  • Er kreativ og nytænkende og har måske selvstændigt udviklet koncepter til leadgenerering eller direkte salg. 
 
Vi tilbyder dig: 
  • 12-måneders ansættelse med mulighed for forlængelse betinget af behov og budget;
  • Løn og ansættelsesvilkår med udgangspunkt i overenskomsten mellem Mellemfolkeligt Samvirke og AC-organisationerne. Der er tilknyttet en obligatorisk firmapensionsordning;
  • Fleksibel arbejdstid, således at der skabes sund balance mellem privat-, familie- og arbejdsliv;
  • En fælles, obligatorisk frokostordning som er økologisk, vegetarisk og klimavenlig; 
  • En bred international omgangskreds af stærkt engagerede kolleger og medarbejdere;
  • Et ungt, uformelt og dynamisk arbejdsmiljø præget af en moderne ledelseskultur og samarbejde på tværs;
  • Sociale arrangementer i alle afskygninger – fredagsbar, stand-up på café Mellemrummet, politiske folkekøkkener i vores nye øko-madhus, talks og festivaler;
  • En fleksibilitet omkring dit fysiske kontormiljø, herunder, men ikke begrænset til, free seating-tilgang og arbejde-hjemme-muligheder. 
Ansøgning
Ansøgningsfrist er tirsdag d. 27. august 2019 midnat dansk tid 
 
1. samtaler forventes afholdt d.3. september og en potentiel anden samtalerunde d.13. september. Der vil være en faglig opgave forbundet med anden samtalerunde. 
 
Tiltrædelse: senest d.1. november 2019. 
 
For mere information kan du kontakte Benjamin True Hansen, Head of Fundraising på bth@ms.dk eller tlf.: +45 5191 5761, eller HR Konsulent, Cecilia Højstrøm på ceh@ms.dk eller +45 7731 0079.  
 
Vi modtager kun ansøgninger via vores digitale rekrutteringssystem. Brug venligst nedenstående link "Søg jobbet her".  
 
 
I MS tror vi på mangfoldighed, og vi vil være en inkluderende arbejdsplads. Vi opfordrer derfor alle med de relevante kvalifikationer og uanset deres identitet (såsom race, nationalitet el. etnicitet, religion, alder, fysiske el. psykiske gene, køn, seksuelle orientering, kønsidentitet og -udtryk, graviditets- og ægteskabsforhold, sociale og økonomiske situation eller øvrige identitetsforhold) at søge stillinger.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set annoncen på Kforum

Frist: 27. august

Frist: 27. august

Info

Virksomhed
Mellemfolkeligt Samvirke
Stillingsbetegnelse
Digital fundraiser
Kontakt
Benjamin True Hansen
bth@ms.dk
Telefon: +45 5191 5761
Website
Indrykningsdato
09-08-2019
Ansøgningsfrist
27. august
Adresse
Mellemfolkeligt Samvirke
Fælledvej 12
2200 København N

Yderligere info

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.