Social Media Manager

Ledernes Hovedorganisation
Ledernes Hovedorganisation
Social Media Manager til Ledernes Hovedorganisation
Vil du være med til at løfte vores brand og indhold til nye højder på de sociale medier? Og har du lyst til at arbejde for en interesseorganisation med speciale i ledere og ledelse? Så læs med videre, for vi søger en ny kollega til MarKom-holdet.
”Vi går foran dem, der går forrest” – sådan lyder visionen i Danmarks største interesseorganisation for ledere. Og det gælder også ambitionsniveauet, når det kommer til kommunikation og marketing. Vi sætter barren højt og går en spændende tid i møde med fokus på digital kommunikation i verdensklasse til både medlemmer og ikke-medlemmer. Lyder det spændende?
 
Du bliver en del af afdelingen Kommunikation & Marketing med i alt 17 dygtige kolleger med stærke digitale kompetencer og en bred pallette af opgaver. Både humøret og fagligheden er høj, og vi har mange spændende projekter og indsatser i gang, som skal bidrage til at sikre både vækst, loyale medlemmer og gennemslagskraft i omverdenen.
 
Sociale medier er en afgørende kanal for at kunne lykkes med vores strategi, så derfor er vi på jagt efter dig, som kan engagere og flytte vores målgrupper ved at skabe relevant og værdiskabende kommunikation i samarbejde med resten af afdelingen. Du vil få en nøgleposition i forhold til at understøtte vores position som Danmarks største fællesskab for ledere, hvor du skal bidrage til at mobilisere vores målgrupper gennem aktuelt, informativt, debatskabende og inspirerende indhold med afsæt i vores agendaer om blandt andet bæredygtig ledelse, diversitet og digitalisering.
 
Dine opgaver
Vi leder efter dig, der både kan arbejde på det strategiske og operationelle niveau, og som kan udvikle og eksekvere kreative koncepter, der understøtter vores strategi og målgruppernes ønsker. Digital kommunikation er en holdsport, så derfor kommer du til at indgå som en vigtig brik i hele vores økosystem af MarKom-initiativer.

Derudover skal du
  • Drive og videreudvikle vores SoMe-kanaler med afsæt i strategi og årshjul
  • Formulere- og afrapportere på KPI’er
  • Udarbejde transparente SoMe-indholdsplaner
  • Stå for community management med alt hvad det indebærer
  • Sætte retningen og arbejde tæt sammen med vores dygtige SoMe-student
  • Arbejde analytisk med målgrupper og evaluere initiativer og optimere ud fra observationer – og dele viden med resten af afdelingen
  • Stå for vores EA-indsats og indgå i strategisk sparring og rådgive om best practices på tværs af afdelinger
  • Arbejde med betalt annoncering for at sikre indholdet kommer ud til de rigtige personer, og at vi opnår det ønskede formål
 
Vi ser efter dig, der
  • Har flere års erfaring med digital kommunikation – og mestrer social som kanal
  • Har et politisk boldøje og erfaring med at arbejde i en interesseorganisation eller lign. med mange interessenter og agendaer
  • Har en proaktiv og udadvendt tilgang med et stort drive.
  • Er en empatisk person, der er god til at bygge relationer internt og eksternt
  • Arbejder struktureret og analytisk
  • Kommunikerer fejlfrit
  • Har visuel flair og måske kan bruge Photoshop og Premiere Pro
  • Kender SoMe-værktøjskassen ind og ud. Du ved, hvilke formater der vil understøtte det givne indhold bedst, og du er vant til at arbejde i Business Manager og Google Analytics
  • Er hjemmevant i akronymer som VTR, CPM, CPC og CTR
 
Vi tilbyder
  • En stilling med en unik mulighed for at præge den danske ledelsesarena på de sociale medier
  • En plads i en dynamisk organisation med over 350 ansatte og 127.000 medlemmer.
  • Vi er ambitiøse og har en uformel kultur, hvor vi vægter samarbejde og faglig udvikling højt
  • Syv ugers ferie, frokostordning fra Meyers Kantiner og en række personalegoder
  • Løn efter kvalifikationer
Er du den rette?
Vi glæder os til at modtage din ansøgning og CV senest torsdag den 12. december 2019. Vi holder samtaler løbende. Ansættelsesstart er hurtigst muligt og senest den 1. februar 2020.
 
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at Head of Digital Marketing Martin Peter Albrechtsen på 2048 8310 / mal@lho.dk eller kommunikations- og marketingchef Pia Funch Braskhøj på 2363 2942 / pfb@lederne.dk
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set annoncen på Kforum

Frist: 12. december

Frist: 12. december

Info

Virksomhed
Ledernes Hovedorganisation
Stillingsbetegnelse
Social Media Manager
Kontakt
Martin Peter Albrechtsen
mal@lho.dk
Telefon: 20 48 83 10
Website
Indrykningsdato
20-11-2019
Ansøgningsfrist
12. december
Adresse
Ledernes Hovedorganisation
Vermlandsgade 65
2300 København S

Yderligere info

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.