Social Media & Community Manager

Kompas Kommunikation
Kompas Kommunikation
Kompas Kommunikation søger en Social Media & Community Manager
Vil du gerne arbejde med sociale og digitale medier for danske og internationale virksomheder og organisationer, så har du nu muligheden for at blive en del af Kompas Kommunikation, som er et digitalt og kreativt kommunikationsbureau i hjertet af København.
Du er digital til fingerspidserne, færdes hjemmevant på digitale og sociale medier og så elsker du at nørde målgrupper, statistik og optimering på indsatserne. Derudover skal du have lyst at opbygge og vedligeholde communities på sociale medier, da du får ansvaret for styring af community management i Kompas.
 
Dine primære opgaver:
  • Eksekvering og drift af alle vores kunder på sociale medier
  • Evaluering, analyse og optimering af mindre såvel som større kampagner på sociale medier
  • Contentplanlægning og annoncering på tværs af kanaler
  • Styring af community management, dvs. den daglige dialog med brugerne på sociale medier (i samarbejde med kolleger) 
  • Rådgive og yde sparring med vores rådgivere og andre medarbejdere, der arbejder med sociale medier

Vi forestiller os, at du:
  • Har erfaring med at arbejde professionelt og målrettet med sociale medier
  • Færdes hjemmevant i maskinrummet og kan analysere data, effektmåle og segmentere
  • Kender betydningen af CPM, CTR og CPC og sammenhæng mellem disse
  • Har indgående kendskab til Facebook Analytics og Facebook Business Manager, herunder især annonceadministrator og evt. Falcon, som vi også bruger  
  • Er vant til at arbejde med tracking på sociale og digitale medier
  • Kender til og følger med i de nyeste trends og tendenser, og kan omsætte dem kommercielt
  • Har lyst til at være med til afvikle workshops internt og eksternt om sociale medier

Vi tilbyder:
Din arbejdsplads bliver på Toldbodgade 55 med ca. 25 dygtige kolleger i et afslappet og inspirerende miljø, hvor der altid er plads til et smil på tværs af bordene, selv når deadlines er stramme. Har du højt humør, masser af gåpåmod og er du en god holdspiller, så passer du uden tvivl godt ind.
 
Løn og ansættelsesvilkår fastsættes efter individuel aftale. Stillingen er fuld tid med én månedlig weekendvagt og med opstart hurtigst muligt.
 
Hvis du kan se dig selv i ovenstående, skal du sende din ansøgning og CV til os hurtigst muligt, da vi løbende holder samtaler. Sidste dag for ansøgningsfrist er den 23. april.
 
Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte vores Head of Social, Martin Meik, på +45 28 12 62 01.
 
Ansøgning bedes sendes til job@kompas.dk 
 
Vi ser frem til at høre fra dig!
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set annoncen på Kforum

Frist: 23. april

Info

Virksomhed
Kompas Kommunikation
Stillingsbetegnelse
Social Media & Community Manager
Kontakt
Martin Meik
Telefon: +45 28 12 62 01
Website
Indrykningsdato
10-04-2019
Ansøgningsfrist
23. april
Adresse
Kompas Kommunikation
Toldbodgade 55 B
1253 København K

Yderligere info

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.