Kommunikationsmedarbejder

Kereby
Kereby
Kommunikationsmedarbejder søges inden for fast ejendom
Kan du varetage hele paletten af kommunikationsopgaver, og er du god til at holde overblikket, når det går stærkt? Så har vi måske jobbet til dig.

Med reference til vores Head of PR & Communications bliver du en del af et engageret team, der skal være med til at understøtte direktionens vision for Kereby.

Vores beboere kommer i første række, og dette skal også afspejles i vores kommunikation med dem. Der er derfor tale om en stilling, hvor det kræves, at du hurtigt kan finde den helt rigtige vinkel med din kommunikation.

Vi forestiller os, at du netop er færdiguddannet inden for kommunikation eller har et par års erfaring fra en lignende stilling efter endt uddannelse.

 

Dine primære opgaver
Som kommunikationsmedarbejder skal du være med til at understøtte vores forskellige afdelinger på et konsulterende og udførende plan. Du bliver ansvarlig for beboerkommunikation i forbindelse med større renoveringsprojekter, og du kommer til at være bindeleddet mellem vores afdelinger og beboere.

Vi udvikler os hele tiden, og dér skal kommunikationen følge med. Dette betyder, at vores workflows og strategier er dynamiske, så de hele tiden imødekommer Kerebys arbejde. Det er vigtigt, at du kan skabe indhold, når der er behov for det.

Primære opgaver:

  • Udarbejde informationsmateriale samt bistå med beboermøder i forbindelse med større renoveringsprojekter i samarbejde med Project & Service.

  • Formulering og udsendelse af informationsbreve til lejere.

  • Ansvarlig for infoskærmene i vores lejemål, hvor du skal stå for ajourføring af information om fx den daglige drift og renoveringsprojekter.

  • Bistå administrationsafdelingen med håndtering af beboerhenvendelser.

  • Supportere afdelinger internt i Kereby i forbindelse med kommunikationsopgaver.

  • Bidrage til et godt kommunikationsflow mellem vores afdelinger internt.

  • Overvågning af nyheder samt oversættelse til engelsk.

  • Udarbejde tekster til marketing.
     

Dine kvalifikationer

  • Du har gode formuleringsevner, og du skriver fejlfrit dansk og engelsk.

  • Du kan hurtigt og let udarbejde tekster efter specifikke behov.

  • Du har et særdeles godt kendskab til Office-pakken, og du har gerne kendskab til Acrobat Pro DC og SharePoint.

  • Du er udadvendt, selvstændig og løsningsorienteret.

  • Du arbejder struktureret, er detaljeorienteret og trives med korte deadlines i en travl hverdag.

  • Du har en positiv tilgang til dit arbejde og samarbejdet med dine kolleger.

  • Du kan let rådgive dine kolleger i forhold til, hvordan forskellige emner kommunikeres på bedste vis.
     

Ansættelsesforhold
Hos Kereby ApS tilbyder vi et spændende og alsidigt job i et velfungerende arbejdsmiljø. Et job hvor du har indflydelse og kan påvirke udviklingen. I jobbet må der påregnes mødeaktivitet uden for normal arbejdstid. Arbejdsstedet vil primært være vores hovedkontor i Nordhavnen. Vi tilbyder løn- og ansættelsesvilkår, der modsvarer de stillede krav og en attraktiv pensionsordning.

Ansøgning og spørgsmål
Vi afholder løbende samtaler og lukker stillingsopslaget, når vi har fundet den rette kandidat. Alle henvendelser behandles naturligvis fortroligt.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Jean Ahlefeldt-Laurvig, Head of PR & Communications: jah@kereby.dk

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set annoncen på Kforum

Frist: Hurtigst muligt

Frist: Hurtigst muligt

Info

Virksomhed
Kereby
Stillingsbetegnelse
Kommunikationsmedarbejder
Kontakt
Jean Ahlefeldt-Laurvig
jah@kereby.dk
Website
Indrykningsdato
08-06-2021
Ansøgningsfrist
Hurtigst muligt
Adresse
Kereby
Göteborg Pl. 1, 9. sal
2150 København

Yderligere info

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.