Kommunikationskonsulent

Holbæk Sygehus
Holbæk Sygehus
Energisk kommunikationskonsulent med flair for pressehåndtering søges til Holbæk Sygehus
Holbæk Sygehus er et ambitiøst og veldrevet akutsygehus i konstant udvikling. Vi leder efter en energisk konsulent, som vil være med til at skabe en stærk fortælling om Holbæk Sygehus.

Vi har en ambitiøs kommunikationsstrategi, som du skal være med til at realisere. Vi har mange gode historier at fortælle og er aktive på de sociale medier. Hvis du vil være med til, at øge omverdenens kendskab til de resultater vi skaber, så er du måske vores kommende kommunikationskonsulent.

Om stillingen
Det vil være dig pressen og medierne ringer til. Derfor er det vigtigt, at du har kendskab til mediernes arbejdsrytme og form. Det er naturligt for dig at følge med i nyhedsstrømmen på sundhedsområdet, og du har kompetencerne til på egen hånd at håndtere medierne, når de ringer til dig. Du er internt opsøgende og ved også, hvordan en historie skal vinkles og times for at få størst muligt gennemslag.

Som du kan se, stiller vi faglige og personlige krav til dig, og tilbyder til gengæld en attraktiv stilling, hvor der er plads til nytænkning og den gode idé. Du behøver ikke have mange års erfaring i pressehåndtering og kommunikation, bare du har den rigtige profil og den rette indstilling.

Stillingen er placeret i Ledelsessekretariatet tæt på Sygehusledelsen på en spændende arbejdsplads, hvor man som medarbejder gør en forskel.

Din dag vil byde på mange forskelligartede opgaver af både intern og ekstern karakter udført i samarbejde med kollegaer i Staben, sygehusets afdelinger samt Kommunikationsenheden i Regionshuset i Sorø.

Der ligger følgende opgaver i kommunikationsenheden:
• Pressehåndtering og pitch af den gode historie
• Udvikling og realisering af sygehusets kommunikationsstrategi
• Udarbejdelse af nyhedsbreve fra sygehusledelsen
• Taleoplæg
• SoMe opgaver
• Intranet og web
• Udarbejdelse af informationsmateriale

Vi forventer, at du har erfaring med:
• Pressearbejde og journalistisk formidling
• Organisatorisk kommunikation
• Indholdsmæssig udvikling og vedligeholdelse af sociale medier og web
• Se den gode historie og skabe mediemæssig opmærksomhed omkring den
• Koordinere kommunikationsopgaver og ansvarlig for tovholderfunktioner

Vi ønsker os, at du er:
• God til at samarbejde på tværs af fagområder og med eksterne samarbejdspartnere
• Energisk og kreativ
• Fagligt og arbejdsmæssigt fleksibel
• God til at få opgaverne løst selvstændigt og effektivt
• Dedikeret, bidrager aktivt til fællesskabet og udstråler en positiv indstilling 

Vi forventer, at du er journalist- eller kommunikationsuddannet.

Stillingen er placeret i Ledelsessekretariatet i Staben. I det daglige arbejde vil du referere til Sekretariatschefen. Opgaverne løses i tæt kontakt med Sygehusledelsen.

Om sygehuset
Holbæk Sygehus er et af fire akutsygehuse i Region Sjælland. Vi behandler akutte og elektive patienter i samarbejde med praktiserende læger, kommuner og det øvrige sundhedsvæsen. Vi har ca. 1.900 ansatte og behandler omkring 80.000 patienter årligt.

På Holbæk Sygehus har vi to slags medarbejdere. Enten er du den der møder patienter og pårørende, eller også støtter du den, der møder patienterne og pårørende. Vi spørger altid os selv og hinanden: ”Gavner det patienten?”. Det er derfor vigtigt, at du har en interesse i at være med til at gøre en forskel for patienterne og Sygehuset.

Følg os på LinkedIn https://www.linkedin.com/company/holb%C3%A6k-sygehus/?viewAsMember=true

Læs mere om Holbæk Sygehus https://www.regionsjaelland.dk/sundhed/geo/holbaeksygehus/Job%20og%20karriere/Sider/default.aspx

Vilkår
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst med mulighed for tillæg i forhold til kvalifikationer og erfaring. Vi har flekstidsordning.

Hovedarbejdsstedet er på Holbæk Sygehus men med arbejdsdage i Regionshuset i Sorø.

Ansættelsessamtaler afholdes i uge 24-25

Tiltrædelse 1. august 2020.

Yderligere oplysninger
Du er velkommen til at kontakte Sekretariatschef Victoria Tepper på 25 60 34 18 eller per mail vlt@regionsjaelland.dk.

Kontaktperson(er):
Navn: Victoria Louise Tepper
Stilling: Sekretariatschef
Email: vlt@regionsjaelland.dk
Mobile: 25603418
 
 
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set annoncen på Kforum

Frist: 8. juni

Info

Virksomhed
Holbæk Sygehus
Stillingsbetegnelse
Kommunikationskonsulent
Kontakt
Victoria Louise Tepper
vlt@regionsjaelland.dk
Telefon: 25603418
Website
Indrykningsdato
15-05-2020
Ansøgningsfrist
8. juni
Adresse
Holbæk Sygehus
Smedelundsgade 60
4300 Holbæk

Yderligere info

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.