Digital Marketing Projektleder

Finansforbundet
Finansforbundet
DIGITAL MARKETING PROJEKTLEDER TIL AMBITIØS OG UDVIKLINGSSTÆRK MEDLEMSORGANISATION
Kan du udvikle og drive marketing-kampagner, så endnu flere medlemmer gør brug af Finansforbundets kurser og andre værditilbud? Og kan du levere effekt på både branding-tiltag og mere taktiske indsatser? Så vil vi gerne fortælle dig om et rigtig spændende job med masser af udviklingsmuligheder.

For hos Finansforbundet leder vi efter en skarp digital marketing projektleder, der i samarbejde med gode kolleger kan sikre, at vores kurser, rådgivningstilbud og kampagner bliver set og brugt af endnu flere. Vi ved, at vores medlemmer bliver mere tilfredse og mere loyale, hvis de blot én gang deltager i f.eks. kursus. Det skyldes, at vores kurser får meget positive vurderinger af deltagerne.

Som vores nye marketing projektleder får du derfor til opgave at aktivere vores kursustilbud med mere til nye og eksisterende medlemmer via digitale og analoge kanaler. Med dig og dine kollegers arbejde lykkes vi i endnu højere grad med at fastholde og vinde endnu flere medlemmer, end vi gør i dag.

 

Om Jobbet:
Den nye marketing projektleder vil primært stå for markedsføringen af vores kurser, netværk og rådgivningstilbud. Men som marketing projektleder vil du også skulle bidrage til eller stå for kampagner om f.eks. senkarriere, mental sundhed, trivsel, 8. marts og andre nedslag. Og endelig vil du også skulle være med til at bygge og optimere vores digitale always on-marketing. Det hele foregår i tæt samarbejde med gode folk i teamet og den øvrige organisation.

 

Mere konkret er opgaverne i jobbet:

  • At prioritere, udvikle og drifte markedsføringen af afdelingernes kurser og rådgivningstilbud sammen med Finansforbundets kursus- og rådgivningsafdelinger. Det gælder særligt tilbuddene fra Center for Læring og Udvikling, der er Finansforbundets afdeling for kurser, netværk mm.

  • At drive og udvikle vores always on-marketing som SEM/SEO, særligt ved hjælp af Google Ads, Google Analytics mv.

  • At producere skarpt visuelt indhold og tekst til websites og andre kanaler.

  • At koordinere produktion af indhold til SoMe-kanaler, nyhedsbreve med mere med de specialister i afdelingen, der har ansvaret for disse kanaler.

  • At følge op på effekten af eksisterende og afsluttede indsatser.

 

Med andre ord er der masser af muligheder for at dygtiggøre sig i jobbet og få reel erfaring med spændende marketingdiscipliner. Det sker tilmed i samarbejde dygtige kolleger med stærke fagligheder inden for brandkampagner, marketing automation, SoMe, video, tekst, journalistik, nyhedsbreve med mere.

I jobbet som marketing projektleder bliver du en del af marketingteamet, der sammen med indholdsteamet og hverveteamet udgør Finansforbundets MARKOM-område. Vi samarbejder tæt på tværs af de tre områder og med vores kolleger i resten af organisationen. Hele området tæller 25 dygtige, motiverede specialister, der alle refererer til områdechef Rasmus Breum Mariegaard.

 

Din profil:
Vi forventer først og fremmest, at du har stærke evner inden for digital marketing, herunder gerne SEM – og at du er optaget af, hvordan man kan gøre tingene lige et hak bedre. Vi forventer også, at du er dygtig til at samarbejde og koordinere med kolleger, for det sætter vi højt i Finansforbundet. Og så leder vi naturligvis efter en god kollega, der er sjov og lærerig at være sammen med.

 

Du har nok de fleste af følgende kompetencer:

  • Bachelor eller kandidat inden for marketing eller tilstødende felter.

  • Et par års erfaring med digital marketing, meget gerne fra et bureau, en medlemsorganisation, interesseorganisation eller NGO.

  • Du skriver godt og har forstand på særligt de digitale aspekter af marketing. Vi er særligt interesserede i Google Ads og Google Analytics-kompetencer, som vi håber, at du mestrer eller ønsker at mestre.

  • Du er nysgerrig, positiv og meget stærk til samarbejde. Ideelt set er du også god til engelsk.

 

Det er ikke afgørende, at du kan det hele, når du starter. Men du skal kunne en del og have appetit på endnu mere.

 

Vi tilbyder:

  • En spændende og udviklende stilling med stort ansvar i et stærkt fagligt miljø, hvor du vil få indflydelse på din dagligdag og din faglige udvikling, og i en organisation, hvor der ikke er langt fra tanke til handling

  • Gode muligheder for videreuddannelse og kompetenceudvikling

  • Attraktive løn- og arbejdsvilkår efter gældende overenskomst

 

Vi holder til i lyse, åbne kontorer med udsigt til Christianshavns Kanal, har fantastisk forplejning og mange sociale tilbud fra yoga, kajakker til en fyraftenstur, kunstforening og fredagsbar.

Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte områdechef Rasmus Breum Mariegaard på 31 31 87 78 eller rbm@finansforbundet.dk. Vi holder indledende og uddybende samtaler i henholdsvis uge 33 og 34. Send dit CV og ansøgning senest den 15. august 2022 her.

 

I Finansforbundet tror vi på fællesskabet. Vi sætter medlemmerne i centrum og varetager deres interesser ved at samarbejde med andre. Vores formål er at udvikle det finansielle område, så det tjener mennesket – ikke omvendt. Vi er omkring 140 medarbejdere i forbundets sekretariat, der alle har fokus på at give vores mere end 55.000 medlemmer professionel sparring, rådgivning og uddannelse, så de selv kan skabe et godt og udviklende arbejdsliv.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set annoncen på Kforum

Frist: 15. august

Frist: 15. august

Info

Virksomhed
Finansforbundet
Stillingsbetegnelse
Digital Marketing Projektleder
Kontakt
Rasmus Breum Mariegaard
rbm@finansforbundet.dk
Telefon: 3131 8778
Website
Indrykningsdato
18-07-2022
Ansøgningsfrist
15. august
Adresse
Finansforbundet
Applebys Pl. 5
1411 København

Yderligere info

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.