Som ny kommunikationskonsulent bliver du en del af afdelingen for Politik & Kommunikation, hvor du skal arbejde tæt sammen med de tre andre konsulenter og afdelingschefen og selvfølgelig også med foreningens øvrige medarbejdere. Omdrejningspunktet for dit nye arbejde er de gode historier og vores fælles strategiske mål.
Hvad skal du?
-
Udvikle skarpe, spændende og sprudlende historier og indhold til foreningens sociale og fysiske medier
-
Drive interne (kommunikations-)projekter eller medvirke som kommunikationsressource – der er brug for dit skarpe blik
-
Lave medlemskommunikation af høj kvalitet - du bliver central i forhold til nyhedsbreve til medlemmerne og laver info om arrangementer, tilbud mv.
-
Du er også med, når der er brug for andre former for medlemskommunikation som videoer, pjecer, præsentation, taler og andet
-
Bistå med/stå for afholdelse af digitale og fysiske medlemsarrangementer
-
Og meget mere alt efter behov og interesser.
Hvem er du?
Du har en relevant uddannelse. Vi forestiller os, at du har et par års erfaring eller er nyuddannet.
Det er godt, hvis du har arbejdet i en politisk organisation enten som ansat eller frivillig, men det er ikke et must. Vi forventer heller ikke, at du kan sætte ”hak” ved alle vores ønsker – vi skal nok sørge for god oplæring og introduktion, så du kan komme godt i gang!
Nogle gange går det stærkt, og dagsordenen kan hurtigt skifte, men vi hjælpes altid ad, så vi kommer i mål. Derfor er det vigtigt, at du kan lide at arbejde tæt sammen med kollegaer og medlemmer. Samtidig er vi en organisation med mange driftsopgaver, hvor fx fagblad, taler og hjemmesiden alt sammen har deadlines og skal leveres til tiden. Du skal gerne se det som en motiverende udfordring at få de ender til at nå sammen.
Hvad får du
-
En dynamisk sundhedsfaglig organisation
-
Tæt kontakt til dine kollegaer og ikke langt til det politiske niveau
-
Masser af sparring og feedback
-
Indflydelse på, hvordan vi arbejder med kommunikation
-
19 engagerede, sjove og ambitiøse kolleger
-
Uhøjtidelig stemning, hvor der er plads til grin
-
En arbejdsdag med garanti for udfordringer
-
Gode ansættelsesvilkår
-
Gode fysiske rammer i Valby med blandt andet motionsordning, god kantine og mulighed for at købe mad med hjem
-
Gode muligheder for hjemmearbejde.
Kontakt og info
Hvis du har spørgsmål, så kontakt afdelingschef for Politik & Kommunikation Bjørn Klinke på bjk@farmakonom.dk eller telefon 2677 2640.
Din ansøgning skal være os i hænde senest
mandag den 30. maj klokken 12.00.
Hvem er vi?
I sekretariatet er vi er stolte af at arbejde for vores over 5.000 medlemmer - farmakonomerne. De har en vigtig opgave med at øge medicinsikkerheden eksempelvis på apoteker, hospitaler, bosteder, industri og på plejehjem.
Læs mere om foreningen på farmakonom.dk.
FRIST: 30. Maj 2022 klokken 12.