I Falck Assistance leder vi lige nu efter en stærk all round marketer, der kan indtage rollen som Head of Marketing & Creative og drive vores samlede marketingindsats på Falcks abonnementsområde. Du bliver en del af en spændende rejse, hvor vi sammen skal repositionere Falck-brandet med fokus på sundhedsydelser i fremtiden.
Om jobbet
Som Head of Marketing & Creative bliver du en del af virksomhedens afdeling, som samlet set favner ansvaret for Marketing, Creative, CRM, Marketing automation og MarTech.
Hvad bliver du ansvarlig for:
Som Head of Marketing & Creative bliver du ”spillende coach” for et team, der dækker Cross Channel Marketing, Performance marketing, inhouse creative (grafik og tekst).
Her vil ansvarsområderne primært dække:
-
Opbygge en stærk markedsposition for Falck-brandet på markedet for privat-markedet for sundhed og sygetransport
-
Udvikling og implementering af marketingstrategi for vores forskellige produktkategorier (Sundhed, Sygetransport og Auto) herunder en effektiv medie-strategi (og -indkøb)
-
Udvikling og vedligeholdelse af kommunikationsplatform, -koncept og -univers
-
I samarbejde med teamet sikre eksekveringen af kendskabsfremmende kampagne-aktiviteter
-
Udvikle og levere på salgsaktiverende kampagner i en kontinuerligt low funnel kampagne-spor
-
Budgetansvar og -styring
-
Drive den samlede content-agenda, som udfolder brandet og linker det sammen med produktfordele og andre USP’er – ikke mindst bragt til live gennem vores inhouse kreative kompetencer
-
Agency management med såvel reklame- som media-bureau
-
Supportere et nyt databaseret campaign management setup hvor vi mestrer ”test & learn” på særligt digitale initiativer
-
Drive et effektivt tracking-setup, hvor vi monitorerer vores performance på såvel brand-metrics som konvertering og trafik
Om dig
-
Den ideelle kandidat har en relevant uddannelsesmæssig baggrund – formodentlig på Master-niveau.
-
Derudover har en solid professionel erfaring med dokumenterede resultater gjort dig til en kapacitet inden for feltet brand, marketing og digital
-
Ledelseserfaring med evner til både at motivere, leade og udøve tæt faglig sparring for teamet
-
Du er digitalt stærk og forstår, hvordan digitaliseringen af en virksomheds marketing-system og kunderejser kan sikre både større kommerciel effekt men samtidig også højne kundeoplevelsen
-
Du demonstrerer et holistisk mindset og trives således både med strategi, omtanke såvel som operationel eksekvering og ”hands on”
-
Du er outgoing, trives med stakeholder management samt en stærk kommunikator
-
Erfaring fra abonnements-forretning er et plus
Om os
Du bliver en del af Brand & Marketing-teamet, som er organiseret under Falck Assistances BtC-enhed. Her er vi ansvarlige for den samlede funnel fra positionering af brandet, massekommunikation, kampagneudvikling over performance marketing og trafikgenerende tiltag til kunde-fastholdelse, CRM og MarTech.
Rollen refererer direkte til Director of Brand, Marketing & CRM og er placeret på Falcks hovedkontor i Sydhavnen i København.
I Falck omsætter vi omsorg til handling! Vi er drevet af omsorg, vi bygger tillid og sammen skaber vi mere værdi – dette er vores Winning Behaviours. Vores Falck Kultur.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set annoncen på Kforum