Chef for Medlemsservice

Djøf
Djøf
Chef for Medlemsservice i Djøf
Djøf har sat nogle ambitiøse vækstmål. Vi søger en engageret og resultatorienteret chef til en afdeling med ansvar for både at tiltrække nye medlemmer og for at fastholde eksisterende medlemmer. Med reference til direktionen får du en vigtig rolle i vores organisation, hvor et relativt nyt fokusområde skal videreudvikles.
Jobbet
Som chef for Djøfs Medlemsservice får du ansvaret for at udvikle Djøfs strategi for medlemsservice/salg, loyalitet og salgskoncepter i samarbejde med organisationens forskellige ydelsesafdelinger, så Djøf naturligt bliver den foretrukne organisation for nye medlemmer. Sammen med medarbejderne i afdelingen sørger du for at skabe øget værdi for det enkelte medlem.
 
 
Du skal
 
  • Kunne arbejde systematisk med salg og salgsprocesser og udvikle koncepter med effekt.
  • Kunne behovsafdække, generere, udnytte og konvertere leads; især i forhold til studerende og private medlemmer, som er Djøfs primære vækstsegmenter.
  • Udvikle tiltag og kampagner digitalt og analogt, der konverterer ikke-medlemmer til medlemmer.
  • Professionalisere og videreudvikle Djøfs mange kontaktpunkter gennem blandt andet nye salgskoncepter og metoder, som afspejler medlemmernes behov på tværs af produkter og medlemssegmenter.
  • Videreudvikle Djøfs kontante fordele og loyalitetsprogrammer for at tiltrække og fastholde medlemmer.
  • Videreudvikle Danmarks bedste forsikringstilbud til Danmarks bedste medlemsgruppe. 
  • Udarbejde ledelsesrapportering om salgsaktiviteter og nøgletal mv.
    Lede og udvikle et team, der telefonisk varetager indmeldelser og medlemsforespørgsler, opbygge et salgsteam og videreudvikle et eksisterende team af konsulenter og juniorkonsulenter, der arbejder med Djøfs indsats mod erhvervsaktive og studerende.
 
 
Din profil
 
  • Solid og dokumenteret salgserfaring fra en B2C servicevirksomhed med excellent kundeservice samt krævende og differentierede kundesegmenter.
  • Du er strategisk og konceptuelt velfunderet med et kommercielt mindset og altid med kunden/medlemmet i centrum.
  • Du evner at udvikle og eksekvere salgsstrategier og handlingsplaner, men har også forståelse for Djøf som forening.
  • Personligt er du vedholdende, og du går efter succes parret med evnen til at arbejde i netværk og at opbygge stærke relationer internt i organisationen. 
  • Du er god til at kommunikere og har en god organisationsforståelse og situationsfornemmelse. 
  • Du er tålmodig og synes, det er spændende at være en del af Djøfs mere kommercielle rejse.
  • Du har en videregående uddannelse og gerne erfaring fra organisationsverdenen, forsikring, abonnementsvirksomhed eller lignende. 
 
Som leder har du mangeårig erfaring, er involverende og empatisk. Det er en fordel, hvis du har erfaring med ledelse af videnmedarbejdere. 
 
Du er helhedsorienteret og stærk på tværfagligt samarbejde, så relationerne med afdelingerne for Marketing og Kommunikation, Medlemsservice og ydelsesafdelingerne fungerer optimalt. Personligt er du visionær og strategisk funderet med blik for helheden. Du er en relationsbygger, har gennemslagskraft og gode kommunikative evner. Erfaring både fra den offentlige og den private sektor er også et plus.
 
 
Vi tilbyder
 
  • Et spændende job inden for medlemsservice og salg, der skal sikre, at Djøf når sine ambitiøse vækstmål med høj medlemstilfredshed.
  • En central rolle som sparrings- og samarbejdspartner for din direktør og med chefkolleger i huset.
  • Gode muligheder for personlig udvikling og fleksibilitet i jobbet.
  • En arbejdsplads med et stærkt fokus på medlemmerne.
 
 
Vilkår
Løn og pension efter kvalifikationer.
 
Djøf har tilsluttet sig Charter for mangfoldighed.
 
Spørgsmål om jobbet kan rettes til senior consultant Jesper Christiansen, Marcher Markholt på mail jesper@marchermarkholt.com eller telefon 20 20 37 36. Læs mere om Djøf som arbejdsplads her.
 
Du kan læse en uddybende jobbeskrivelse her
 
Ansøgningen
 
Send din ansøgning, CV og eksamenspapirer via ansøgningslinket her på siden.
Din ansøgning skal være modtaget senest mandag den 20. januar 2020 kl. 12.00.Vi forventer at holde samtaler i ugerne 6 og 9.
_________________________________________________________________________
 
97.000 samfundsvidenskabelige akademikere og studerende har valgt at være medlemmer af Djøf. De arbejder som medarbejdere og ledere i den private og offentlige sektor i både ind- og udland. Som ansat i Djøf sikrer du sammen med engagerede kolleger de bedste vilkår for, at medlemmerne kan udfolde deres potentiale i både studie- og arbejdsliv. Djøf oplever et stigende medlemstal og høj tilfredshed med vores rådgivning og aktiviteter. Sammen med medlemmerne arbejder vi for at udvikle samfundet til gavn for alles bedste.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set annoncen på Kforum

Frist: 20. januar kl. 12.00

Frist: 20. januar kl. 12.00

Info

Virksomhed
Djøf
Stillingsbetegnelse
Chef for Medlemsservice
Kontakt
Jesper Christiansen
jesper@marchermarkholt.com
Telefon: 20 20 37 36
Website
Indrykningsdato
09-01-2020
Ansøgningsfrist
20. januar kl. 12.00
Adresse
Djøf
Gothersgade 133
1123 København K

Yderligere info

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.