Kommunikationsmedarbejder

Bravida
Bravida
Kommunikationsmedarbejder til barselsvikariat
Har du øje for den gode historie? Kan du formidle et skarpt og vinklet indhold uanset om det er en nyhed til vores intranet, en pressemeddelelse eller et opslag til sociale medier? Så har vi måske jobbet til dig!

Bravida Danmark søger en dygtig og skarp formidler, som kan varetage både intern og ekstern kommunikation på forskellige platforme. Der er tale om en spændende og udfordrende stilling, hvor du skal have mod på og forudsætninger for at løse opgaver, der spænder fra strategisk kommunikation, over klassisk intern kommunikation til opgaver som webredaktør.

Om jobbet

I jobbet indgår blandt andet følgende arbejdsopgaver:

  • Dagligt ansvar for intern og ekstern kommunikation

  • Understøtte projekter med kommunikationsplaner og eksekvering

  • Produktion af indhold (artikler, video mv.) til intranet, medarbejder-app, sociale kanaler og hjemmeside

  • Pressekontakt og udarbejdelse af pressemeddelelser

  • Support og rådgivning til afdelingerne ved produktion af markedsføringsmateriale

  • Understøtte interne arrangementer med kommunikation til medarbejderne

Hvem er du?

Du er en relevant uddannelse inden for kommunikation og minimum 2-3 års praktisk erfaring med kommunikationsarbejde. Du er en person, der er åben for ny viden og griber muligheden for at lære gennem de udfordringer, som du bliver stillet overfor. Du bidrager aktivt med input og hjælper os med at strukturere og optimere vores hverdag. Du har erfaring med IT og kommunikation, og er som person struktureret, opfølgende og serviceminded. Du er god til at holde fokus på opgaven i et til tider hektisk arbejdsmiljø, men er samtidig naturlig i dialogen med dine kolleger og vores kunder.

Vi tilbyder

Et alsidigt og udfordrende job hos Nordens førende leverandør af tekniske installations- og serviceløsninger, med gode muligheder for selv at præge stillingen. Du vil få et stort ansvar for et kritisk område i vores virksomhed. Du vil opnå både personlig og faglig udvikling gennem de mange varierede opgaver og samtidig tilbyder vi en arbejdsplads med gode arbejdsvilkår, kompetente og gode kolleger i en uformel og åben kultur. Du vil opleve, at du gør en forskel for vores kunder og kollegaer hver dag. Du får mulighed for at bidrage til den fortsatte udvikling i Bravida og at sætte dit eget præg på din hverdag. Vi har gode og stabile ansættelses- og arbejdsforhold, herunder pensionsordning, helbredssikring og fritidsulykkesforsikring.

Interesseret

Er du interesseret, så upload din ansøgning og dit CV hurtigst muligt, da vi læser ansøgninger løbende. Der er tale om et barselsvikariat, der løber fra 1. januar 2020 og ca. 1 år frem. Jobbet er en fuldtidsstilling.

I jobbet vil du referere til HR-chef Tinne Bertelsen og arbejdsstedet er primært på hovedkontoret i Brøndby.  


Du er velkommen til at kontakte kommunikationskonsulent Sanne Simonsen på 25 25 42 75 eller på mail sanne.s.simonsen@bravida.dk for at høre mere om jobbet.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set annoncen på Kforum

Frist: 27. november

Frist: 27. november

Info

Virksomhed
Bravida
Stillingsbetegnelse
Kommunikationsmedarbejder
Kontakt
Sanne Simonsen
sanne.s.simonsen@bravida.dk
Telefon: 2525 4275
Website
Indrykningsdato
03-11-2020
Ansøgningsfrist
27. november
Adresse
Bravida
Brøndby

Yderligere info

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.