Kunde- og kommunikationschef

Boligselskabet Sjælland
Boligselskabet Sjælland
Kunde- og kommunikationschef med politisk flair
Boligselskabet Sjælland søger en kunde- og kommunikationschef med politisk flair, drive og gennemslagskraft.
Forening og forretning i ét
Boligselskabet Sjælland er en kombineret forening og forretning, hvilket kræver kompetent og proaktiv kommunikation parallelt. Du er en stærk kommunikatør, som kan tilrettelægge og eksekvere formidling, så den rammer rigtigt hos målgruppen.
 
Målgruppen spænder lige fra vores 45.000 boligsøgere og vores nuværende beboere, til andre boligselskaber, kommuner og politikere, som vi samarbejder med.
 
Vores medarbejdere, kunder og deres oplevelse af vores leverance har din fulde opmærksomhed. Du anvender aktivt resultaterne fra vores tilfredshedsundersøgelser og er dygtig til at fortælle den gode historie. Du er ansvarlig for vores public relations og public affairs – og har en innovativ tilgang til dine ansvarsområder. Både kunder og samarbejdspartnere er i fokus, når du udvikler strategisk langsigtet kommunikation.
 
 
Din profil
Du er udadvendt og retorisk stærk. Du har en udpræget forretningsforståelse og trives i et politisk miljø, med en bred kontaktflade såvel internt som eksternt. Du har solid erfaring med kommunikation og gerne en merkantil eller journalistisk uddannelsesbaggrund.
 
Du er selvstændig og har integritet, drive og gennemslagskraft – både i samarbejdet med direktøren og ledergruppen, men også i samarbejdet med eksterne samarbejdspartnere. Du har erfaring fra lederrollen gerne fra en mindre eller mellemstor virksomhed.  
 
Din fremtid hos os
Boligselskabet Sjælland er et anderledes boligselskab. Vi er ambitiøse og på forkant. Vi vil gerne sætte almene boliger på agendaen og udfører allerede i dag politisk påvirkning af stat og kommune. Derfor arbejder vi i høj grad med dialog og inddragelse. Vi er drevet af at gøre en forskel. Vi formidler ikke kun boliger – vi skaber et hjem, i fællesskab.
 
I stillingen som kunde- og kommunikationschef får du mulighed for at gøre en forskel og for at fylde stillingen ud. Du får reference til direktøren og træder ind i ledergruppen. Derudover får du det direkte medarbejderansvar for 5 medarbejdere i kommunikationsteamet og for ledelses- og kulturudviklingen i selskabet.
 
Boligselskabet Sjælland tilbyder en spændende stilling med udvikling og stor mulighed for positiv indflydelse på andre menneskers hjem og liv. Hvis du brænder for at gøre en forskel er dette en spændende stilling i en virksomhed med stærke værdier. 
 
Der afholdes ansættelsessamtaler i juni og stillingen ønskes besat snarest muligt. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Bo Jørgensen på tlf. 46304740. Rekruttering varetages af Azets Insight A/S, som ser frem til at modtage din ansøgning.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set annoncen på Kforum

Frist: Snarest muligt

Frist: Snarest muligt

Info

Virksomhed
Boligselskabet Sjælland
Stillingsbetegnelse
Kunde- og kommunikationschef
Kontakt
Bo Jørgensen
Telefon: 46304740
Website
Indrykningsdato
27-05-2019
Ansøgningsfrist
Snarest muligt
Adresse
Boligselskabet Sjælland
Sjællandsvænget 1
4000 Roskilde

Yderligere info

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.