Så er det måske dig, vi er på udkig efter.
Aarhus Havn er inde i en rivende udvikling og er fuld af gode historier. Historier om udviklingen af fremtidens bæredygtige havn med en kommende CO2-neutral udvidelse og om de mange spændende virksomheder, der hver dag får gods ind og ud af Danmarks største erhvervshavn.
Historier om bæredygtighed, anløb af krydstogtskibe, om lastning og losning af containerskibe, og ikke mindst historier om de mennesker, som får det hele til at ske på en arbejdsplads med mange forskellige fagligheder og personligheder.
Hvad skal du lave?
Vi er på udkig efter en kommunikationskonsulent, der kan indgå som en vigtig og aktiv del af kommunikationsarbejdet hos Aarhus Havn. Der vil være ansvar fra første dag, og du kan se frem til en arbejdsdag, hvor du blandt andet:
-
Udvikler og producerer indhold til nyhedsbreve, artikler, sociale medier og øvrige publikationer.
-
Driver og videreudvikler vores digitale tilstedeværelse.
-
Planlægger, udfører og rådgiver om kommunikation i forbindelse med events og arrangementer.
-
Udvikler aktiviteter som understøtter vores forretning og omdømme lokalt, nationalt og internationalt.
Du bliver en del af Aarhus Havns kommunikationsafdeling under ledelse af Head of Communications and Press Daniel Møller Jensen. Afdelingen er under opbygning og er en del af en samlet stabsfunktion.
Hvem er du?
Vi forestiller os, at du…
-
Har en kommunikationsrelevant mellemlang eller længere videregående uddannelse.
-
Har 3-5 års erfaring med kommunikationsarbejde og kan dokumentere gode resultater.
-
Kan arbejde med kommunikation på både strategisk og operationelt niveau.
-
Har en interesse for erhvervslivet og samfundet i øvrigt.
-
Er selvstændig, ambitiøs og fuld af gode idéer, du gerne deler.
-
Evner at skabe gode relationer på tværs af fagligheder og interesser.
Det er et plus, hvis du har viden om og erfaring med digital kommunikation.
Løn og ansættelsesvilkår
Du ansættes som kommunikationskonsulent, hvor løn, pensions- og ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomst.
Dine arbejdsdage vil som udgangspunkt være hos Aarhus Havn, Vandvejen 7, 8000 Aarhus. Der vil være fleksibilitet og mulighed for hjemmearbejde i det omfang, opgaverne tillader det.
Vi søger en ny kollega der kan starte hos os den 1. juni 2022 eller snarest herefter. Vi holder derfor samtaler løbende.
Ansøgning
Send venligst din ansøgning og relevante dokumenter via vores online rekrutteringssystem som du finder link til nedenfor ved at bruge knappen ”Ansøg nu”.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
Om Aarhus Havn
Aarhus Havn er Danmarks største erhvervshavn med et rutenet til det meste af verden. Det meste af det gods, der kommer til Danmark via vandvejen, kommer gennem Aarhus Havn, ligesom en markant del af danske virksomheders eksport afskibes fra havnen.
Aarhus Havn er ankomsthavn for omkring 70 krydstogtskibe om året og er en betydelig færgehavn, som årligt betjener ca. 1.300.000 personbiler og mere end 3 mio. passagerer. Området Aarhus Havn er et aktivt erhvervsområde med ca. 200 virksomheder.
Aarhus Havn er en organisation med omkring 105 ansatte og vi har et tæt netværkssamarbejde med forskellige virksomheder, uddannelsesinstitutioner og organisationer. Vi er en arbejdsplads med mange forskellige uddannelsesbaggrunde og specialistkompetencer, der tilsammen giver os en bred faglighed. Vi ser vores forskellige uddannelsesbaggrunde og den store erfaring i organisationen som en styrke, der gør, at vi i fællesskab kan løse de forskellige arbejdsopgaver, vi møder i hverdagen.