kommunikationskoordinator

Skattestyrelsen
 Skattestyrelsen
Alsidig kommunikationskoordinator
Trives du med mange bolde i luften og ”hands-on”-opgaver? Er du skarp og hurtig til at eksekvere? Er du god til at skabe netværk? Så har vi måske jobbet til dig.  
Spændende stilling med tværgående opgaver  
Du kommer til at arbejde i en udfordrende stilling med en bred portefølje af opgaver. Først og fremmest skal du løse kommunikationsbehov ved at gennemføre tiltag og aktiviteter som understøtter, at borgere og virksomheder betaler den rigtige skat til tiden. Opfølgning og effektevaluering er en naturlig del af arbejdet.  
 
Du kommer i den sammenhæng til at arbejde med at:  
  • projektlede mindre vejlednings- og kommunikationsprojekter
  • optimere vejledningskoncepter og kommunikationstiltag
  • besvare ad hoc-henvendelser til kontoret. Ofte med meget kort deadline
  • skrive notater og forelæggelser
  • besvare henvendelser fra departementet, Rigsrevisionen og andre, når der ønskes oplysninger om den kommunikation og vejledning, Skattestyrelsen yder til borgere og virksomheder. 
Godt kendskab til kommunikation og projektledelse
Vi forventer, at du er meget struktureret og selvkørende, og at du har et højt tempo i din opgaveløsning. Din hidtidige karriere har givet dig solid erfaring med koordinere og projektlede på kommunikationsområdet. Det er vigtigt, at du kan bevare overblikket i komplekse processer og er god til at skabe relationer. Det er en fordel, hvis du har en relevant kommunikationsmæssig uddannelse. Vi ser gerne, at du har minimum 5 års erfaring fra en lignende stilling i fx en styrelse eller et departement, hvor du har arbejdet tværorganisatorisk.  
 
Vi forventer derfor, at du:
  • har værktøjskassen og overblikket til at drive mindre projekter i mål
  • har både lyst og evne til at skrive notater og forelæggelse - og kan formulere dig på en sådan måde, at ingen er i tvivl om indholdet. 
  • er god til at samarbejde og skabe relationer  
  • har god forståelse for ledelsesmæssige, strategiske og taktiske udfordringer.  
  • trives med at have mange bolde i luften, og at det kendetegner dig, at du er en ”afslutter”.
  • er robust og befinder dig godt med en arbejdsdag, hvor opgaverne hurtigt kan skifte, og hvor deadlines ofte er meget korte.  
Dit nye arbejdssted
Du vil blive ansat i Kommunikation, der er et kontor i Personprocesser i Skattestyrelsen. Her får du godt 40 engagerede og kompetente kolleger, hvor du indgår i teamet af projektledere. Kommunikation har ansvaret for al kommunikation, vejledning og kampagner til borgere og virksomheder, som vi løbende forbedrer og styrker.
 
Ansøgning og kontakt
Send senest den 21. juni 2019 din ansøgning og dit cv via linket ”Søg stillingen”. Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte kontorchef Dorthe Espenhein på telefon 72 37 04 19.
 
Vi forventer at holde samtaler umiddelbart efter ansøgningsfristens udløb, og tiltrædelse vil være pr. 1. september 2019.
 
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Ansættelse vil være i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.
 
Dit arbejdssted bliver på Havneholmen 25, 1561 København V og i løbet af september Copenhagen Towers i Ørestaden.
 
Om Skattestyrelsen
’Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden’
 
Den opgave løser Skattestyrelsen ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen. Vi har en vigtig samfundsopgave, og vi er ydmyge overfor det store ansvar, der følger med vores myndighedsrolle. Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde.
 
Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.
 
Læs mere om Skattestyrelsen på www.sktst.dk  
 
Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set annoncen på Kforum

Frist: 21. juni kl. 12.00

Frist: 21. juni kl. 12.00

Info

Virksomhed
Skattestyrelsen
Stillingsbetegnelse
kommunikationskoordinator
Kontakt
Dorthe Espenhein
Website
Indrykningsdato
07-06-2019
Ansøgningsfrist
21. juni kl. 12.00
Adresse
Skattestyrelsen
Havneholmen 25, 1561
kbh v

Yderligere info

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.