Organisation/Firma | Job-titel | Evt. beskrivelse |
Rigspolitiet
Siden 2017
|
Konsulent
|
Udvikling og optimering af politiets forskellige arbejdsmetoder gennem facilitering, projekt- og forandringsledelse.
|
Kforum
2013 - 2017
|
Kursus- og netværksleder
|
Til daglig hjælper jeg kommunikationsfolk med at blive endnu bedre til deres arbejde. Jeg tilrettelægger kurser og leder netværk om kommunikation hos Kforum. Her sætter jeg en stor ære i at sammensætte læringsforløb med involvering og brugbare værktøjer. Jeg er en k-generalist med fingeren på pulsen og en forkærlighed for facilitering, projektledelse, organisationskommunikation og kommunikationstrends.
Kompetencer:
- kursusplanlægning
- projektledelse
- facilitering
- markedsføring
- sociale medier
- tekstproduktion
- kampagnetilrettelæggelse
- sproglig rådgivning og korrektur
|
IBM
2012 - 2013
|
Kommunikationsassistent, intern kommunikation
|
Afdeling: intern kommunikation.
Arbejdsopgaver: tekstproduktion (intranet, web, infoskærme, artikler, brochurer, logo, kampagner, portrætter, it-løsninger)
|
Katalyst sommerskole 2011
2011 - 2011
|
deltager
|
fra d. 5.-26. august deltog jeg i Katalysts sommerskole på Københavns Universitet, som omhandlede servicedesign og serviceinnovation.
Gennem forløbet fik jeg erfaring med:
feltarbejde, prototyping, præsentationsteknik, servicedesign og serviceinnovation.
Jeg fik samtidig mulighed for at bruge mine kommunikative og danskfaglige kompetencer i praksis.
|
IBM
2011 - 2011
|
praktikant - IBM Forum Copenhagen, kommunikation og kundetilfredshed
|
Praktikperiode: januar 2011 - juni 2011
I løbet af min praktik har jeg varetaget kommunikation, kundetilfredshed og synlighed i IBM Forum Copenhagen.
I den forbindelse har jeg bl.a. arbejdet med:
Strategilægning, artikelskrivning, projektfacilitering, målgruppeanalyse, tilfredshedsundersøgelse, kvalitative interviews og strategisk kommunikation
|
IBM
2011 - 2012
|
Kommunikations - og marketingassistent
|
Afdeling: IBM's kundecenter (IBM Forum Copenhagen).
Arbejdsopgaver: Kundehåndtering, tekstproduktion (til udstillinger, web, nyhedsbreve, brochurer og video), mødebooking, ledelse.
|
IBM
2008 - 2011
|
studentermedhjælper
|
Afdeling: SCF (Service Customer Fulfillment)
Arbejdsopgaver: Kundefakturering, rapportkørsel, proceskoordination og kommunikation.
Som studentermedhjælper i SCF bestod mit arbejde i at hjælpe til på forskellige kundekontrakter - både administrativt og som hjælpende koordinator på kontrakternes forskellige processer.
Ydermere var jeg tilknyttet forskellige projekter, bl.a. et erhvervspraktikprojekt, der skal få piger i folkeskolerne til at interessere sig for teknologi og it.
I jobbet kommunikerede jeg dagligt(både mundtlig og skriftlig) på dansk, såvel som på engelsk.
|