7. september 2020

Marie Lykke

Marie Lykke

Marie Lykke Lützhøft, der kommer fra Bonnier Publications, skal fra oktober stå i spidsen for salget af streamingtjenesten TV 2 Play direkte til abonnenter.

Hun får titel af kommerciel chef og skifter til TV 2 fra Bonnier Publications, hvor hun bl.a. har haft ansvaret for dataanalyse. Tidligere har Marie Lykke Lützhøft arbejdet for bl.a. Berlingske Media, Egmont Publishing og Nordisk Film.

 

Kvalitetsjournalistik kræver investeringer. Del venligst denne artikel med andre ved at bruge nedenstående link. https://mediawatch.dk/Medienyt/TV/article12373177.ece.
Kopier og videresend ikke artiklen. Det er i strid med ophavsretsloven og vores abonnementsbetingelser.

"Vi har søgt grundigt og er sikre på, at Marie med sin store forretningsforståelse, lange erfaring og gode resultater fra publicistiske abonnementsvirksomheder og ikke mindst en behagelig ledelses -og samarbejdsform vil passe særdeles godt til TV 2," siger Stig Møller Christensen, salgsdirektør for TV 2 Betalings-tv, i meddelelsen.

Marie Lykke Lützhøft, som afløser Klaus Walseth, bliver desuden en del af ledergruppen hos TV 2 Betalings-tv. 

Flere jobhop

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.