10. september 2019

Magnus Restofte

Magnus Restofte
Magnus Restofte er 1. juni 2019 tiltrådt som kommunikationsdirektør for Det Kongelige Teater, hvor han har været ansat som kommunikationschef siden 2015. Her har Magnus Restofte stået for at udvikle teatrets kommunikationsstrategi og etableret Det Kongelige Teaters digitale tilstedeværelse. 
 
Som kommunikationsdirektør er det bl.a. Magnus Restoftes opgave at stå i spidsen for en omfattende digitaliseringsstrategi, der skal sikre teatret endnu større synlighed samt kontakt til endnu flere nye kunder, da Det Kongelige Teater har en målsætning om at sælge 100.000 flere billetter i 2023.
 
Forud for Det Kongelige Teater har Magnus Restofte bl.a. været vicedirektør og kommunikationschef på VEGA, projektleder hos kommunikationshuset Dreyer & Kvetny, webmaster hos Dansk Flygtningehjælp og freelancet som digital projektleder hos DR, hvor han bl.a, udviklede Nikolaj og Julie-seriens hjemmeside, den dengang mest besøgte DR-hjemmeside.
 

Flere jobhop

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.