2. maj 2022

Jimmi Koefoed Mortensen

Jimmi Koefoed Mortensen

Jimmi Koefoed Mortensen tiltræder i dag 2. maj hos det digitale bureau PL & Partners’ nye SEM-afdeling (Search Engine Marketing), der får til ansvar at udvikle og varetage deres store kundeporteføljes annoncestrategier på primært Googles platforme.

Han kommer fra en rolle som co-head of PPC (Pay-per-click), hvor han ligeledes har været med til at opbygge Obsidian Digitals PPC-afdeling til at tælle 26 ansatte. Derudover han han i en årrække også været tilknyttet Dept Agency som PPC-konsulent.

SEM-afdelingen i PL & Partners vil primært omfatte annoncering på Googles platforme (Google Shopping, Google Search, YouTube Ads), men også Display Ads og Bing.

PL & Partners blev stiftet i 2015 og tæller i dag godt 60 ansatte. I november 2021 tog de beslutningen for at blive et fuldbyrdet digitalt bureau, og de omfavner og rådgiver således om langt størstelden af de primære digitale marketingplatforme som Facebook, Instagram, TikTok, Pinterest, Snapchat, LinkedIn, e-mail samt content produktion – og nu altså også Google og søgemaskiner.

Flere jobhop

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.