6. december 2018

Jesper Jürgensen

Jesper Jürgensen
Den 49-årige Jesper Jürgensen tiltræder efter nytår i en nyoprettet stilling som publicistisk chef i Danske Medier. Den publicistiske chef får sammen med Danske Mediers kommunikationsteam ansvaret for ekstern kommunikation, medlemsservice, events og debatter, netværk og faglige udvalg og skal samtidig bidrage til Danske Mediers interessevaretagelse.
 
Jesper Jürgensen kommer fra en stilling som kommunikationschef i Dansk Golf Union. Oprindelig er Jesper uddannet lærer og har taget den journalistiske tillægsuddannelse fra Danmarks Medie- og Journalisthøjskole.
 
Jesper Jürgensen har arbejdet som journalist på både lokalavis, fagblad og landsdækkende dagblad, inden han i 2006 fik jobbet som kommunikationschef på den kommercielle mediekoncern Discovery Communications, hvor han var, indtil han i 2015 blev kommunikationschef i interesseorganisationen Dansk Golf Union. Han var fra 1997 til 2000 ansat i Danske Dagblades Forening som konsulent i Avisen i Undervisningen

Flere jobhop

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.