2. juni 2021

Aisha Irma Ramadanovic, Maria Harboe Frederiksen og Marie Minor Andersen

Aisha Irma Ramadanovic, Maria Harboe Frederiksen og Marie Minor Andersen
Morsing opruster med tre digitale profiler
 
Kommunikationsbureauet Morsing oplever vækst af sine digitale ydelser og har derfor hentet tre nye profiler.
 
Aisha Irma Ramadanovic er ansat som digital assistent og fotograf hos kommunikationsbureauet Morsing pr. 1. december 2020. Aisha skal hjælpe med at sikre et flot visuelt udtryk i Morsings digitale produktioner både for kunder og bureauet selv. Aisha tager knivskarpe billeder og har tidligere arbejdet som fotograf for Modul Foto. Derudover har hun været kommunikationsansvarlig for Banana Cph og siddet med sociale medier for SOUNDBOKS. Aisha er uddannet cand.ling.merc i interkulturelle markedsstudier med tysk og kommunikation fra Copenhagen Business School.
 
Maria Harboe Frederiksen er ansat som kommunikationsassistent hos kommunikationsbureauet Morsing pr. 1. december 2020. I sin nye stilling skal Maria være med til at løfte kvaliteten af Morsings videoproduktioner og grafiske content. Hun er erfaren med videoproduktioner og kommer senest fra en stilling som videoproducer for Røde Kors. Derudover har hun arbejdet med copywriting og SEO-optimering hos Forbrugerrådet Tænk. Maria er uddannet cand.mag i dansk med speciale i medier og kommunikation fra KU.
 
Marie Minor Andersen er ansat som kommunikationsassistent pr. 1. oktober 2020. Marie skal især hjælpe med at løfte bureauets digitale kommunikation med grafisk design, animationer og copywriting til reklamer og sociale medier. Marie har stor erfaring med at skabe kreativ content og har blandt andet arbejdet med kommunikation for Aller Medier, hvor hun stod for det redaktionelle arbejde på hjemmesiderne for ugebladene Ude og Hjemme og Familie Journalen. Derudover har hun arbejdet med kampagner og videoproduktioner for RettighedsAlliancen. Marie Minor Andersen er ved at færdiggøre sin uddannelse i film- og medievidenskab på Københavns Universitet og har desuden en bachelor i kommunikation og journalistik fra Roskilde Universitet.
 
”At vi har formået at vokse det digitale ben af vores forretning i et år med corona skyldes blandt andet, at vi er specialiseret i it og tech samt såkaldte disruptive brands, som er nogle af de industrier, der ikke har været så hårdt ramt af pandemien. Som bureau er vi gået fra primært at rådgive om og eksekvere på strategisk kommunikation og pr til nu i høj grad også at skabe digitale kampagner på tværs af vores portefølje af kunder. I dag har vi både videoproduktion, kreativ copywriting og grafisk design in-house. Jeg er overbevist om, at det kommer til at få afgørende betydning for vores samlede forretning i tiden, der kommer. Det er en markant udvikling på bare få år,” siger Sol Raja, direktør og partner i Morsing.

Flere jobhop

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.