Jobhop på Kforum

Indsend også dit jobhop. Send os et jobhop her.
Euroman skal være endnu mere relevant, end det er tilfældet i dag, og det skal lade sig gøre ved at udvikle det redaktionelle univers. Sådan lyder det fra Kristoffer Dahy Ernst, efter han onsdag blev præsenteret som ny chefredaktør på Euroman
 
"Jeg tror ikke, der findes særlig mange mænd i Danmark, der ikke kender brandet og ved, hvad det står for. Der er rigtig mange på min egen alder, der er vokset op med det og blevet modne med det. Sådan har det også været for mig selv, og jeg har altid identificeret mig med de ting og de mennesker, der har været skrevet om," siger Kristoffer Dahy Ernst, 35.
 
 "Vi skal se på, hvordan man bruger eksempelvis nyhedsbreve og podcast, som jeg har stor erfaring med. Det er to områder, hvor man kan være endnu mere relevant end i dag," siger han og uddyber, at der er også er videoformater, han gerne vil "udforske". "Samtidig er jeg bevidst om, at print stadig kan en hel masse, og at magasinet er flagskibet. Universet skal bygges op om magasinet, og det afføder en masse historier, som kan fortælles på flere platforme og i forskelligt omfang," siger Kristoffer Dahy Ernst, som har et skarpt blik på stofområder som design og interiør, som ifølge ham endnu ikke for alvor er opdyrket hos Euroman.
 
 Kristoffer Dahy Ernst tiltræder 1. november og bliver den femte chefredaktør for Euroman siden 2012. Han afløser Karl Erik Stougaard, der har haft rollen siden 2017, men per 1. september skiftede til jobbet som ansv. chefredatkør for Nordjyske Medier.
 
 

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.