Jacob Gauguin


Jacob Gauguin

Tlf. +4533162007 / +4520626339

Karma: 8 (?)

Oprettet på Kforum: mandag 27. august 2007

Om

HTML clipboardBeskrivelse
Personligt:
Engageret og udadvendt person. Fremtræder levende og med stor udstråling.
Fagligt:
Service optimering og kommunikation af IT og relaterede processer.

Nøglekvalifikationer
· Ansvarlig
· Struktureret
· Sans for detaljer, og på samme tid helheden
· Behersker god menneskeforståelse
· God til at kommunikere
· Har humor
· Serviceminded

Motiveres af at kunne deltage i en gruppeproces, og at få det hele til at virke.
At være den i gruppen som ser opgaven fra flere sider.

Interesser
· Af få udfordringer som udvikler både fagligt og personligt
· ASICS, Anima sane in Corpore Sano, en sund sjæl i et sundt legeme
· Mennesker og arbejdsprocesser i Servicebranchen

Erfaring

Organisation/FirmaJob-titelEvt. beskrivelse
Capgemini Danmark A/S
2007 - 2008
Konsulent Service Desk support og udvikling. Dokumentation og udførelse af IT supportopgaver på MS platformen AD WS 2003 og XP klienter i forbindelse med sammenlægning af to virksomheder under et moderselskab. Administration af Cisco IP telefoni med Stonevoice Voicemail, og brugere på produktionssystemerne
Fair Forsikring A/S – en del af Gjensidige gruppen
2007 - 2009
IT-supporter (Service Udvikler) Samme 1. line opgaver, på ny WS 2007 samt oplæg til projektarbejde (Kategorisering af opgaver til Service Request software IHLP). Delleverandør til Interne projekter på produktionssiden sammen med leverandører. HR og IT proces interessent og bidragyder til ændringsanmodninger mhp. optimering og strukturering. Vedligeholder af Helpdesk afdelingens dokumentation/guidelines.
Investas
2006 - 2006
Vikar Det Danske Filminstitut. IT-support, WS 2003 – XP, AD brugeradministration (01-2006 til 04-2006)
Transcom CMS, Viasat SC (Salgscenter)
2006 - 2007
Driftskoordinator (Leader) Dokumentation af: - Procedurer i forbindelse med indberetning af provision til lønningskontoret for ca. 50 sælgere fra Salgssystem. - Indlæsning af kundeemner i salgssystem til udgående aktiviteter på ca. 15 forskellige kampagner/manuskripter. Iværksættelse af: - Automatiseringsprojekt på salgssystemet - SOP på Bestilling af VDN og Whispers på telefonlinier i forbindelse med eksisterende og nye kampagner - Intern og ekstern leverandøraftale på leads Andet: - Lettere administration af ca. 50 indgående telefonlinier og ansættelse af nye medarbejdere. - IT-support til Salgscenterets medarbejdere. - Kontakt til eksterne konsulenter vedr. konfiguration af manuskripter og opdatering af produkter. Opnåede resultater for Q2-Q4: - Medvirkende til forøgelse af medarbejderstaben med ca. 90 %, samt nedlagt stilling med ovenstående arbejdsområder og i samarbejde med ekstern partner medvirkende til udelegering af samme til eksisterende partnere og medarbejdere (01-03-2007)
Elan IT ReSource
2004 - 2005
Konsulent Siemens Business Services on site, Microsoft Development Centre Cph., Vedbæk. Helpdesk Support Technician. (01-07-2005 til 31-12-2005) HP Services on site Microsoft Development Center Cph., Vedbæk. Helpdesk Support Technician. (23-5-2005 til 30-06-2005) Siemens Business Services on site NESA. IT-support, under outsourcing/migrerings projekt (02-2005 til 04-2005) Siemens Business Services on site Novozymes. IT-konsulent, under outsourcing/migrerings projekt (10-2004 til 02-2005)
EU-projekt, Attest E303
2003 - 2004
Projektdeltager 3 mdr. Mataró, Barcelona, Catalonien, Spanien Indmeldelse i det Catalanske/Spanske samfund m. h. p. arbejde i landet/regionen Dokumentation af de tolkede procedurer i forbindelse med optagelse
Kbh.’s Kommune, Center for Informatik
2001 - 2003
IT-koordinator Installation, konfiguration og fejlsøgning på arbejdsstationer i routet netværk. Support af administrative programmer. Modtagelse og forsendelse af udstyr. Software: Windows NT 4.0 SERVER, Windows 2000 pro/XP pro, Windows 95/98, MS Office 2000 professional Citrix Metaframe, Tivoli IT-director, Navision Financials Installation (Image preparering) af PC'ere til brug i folkeskolernes undervisning.
ErfaKursuscenter A/S
2000 - 2001
Salgs- og Kursuskonsulent Administration og afsætning, samt undervisning. Software: ErfaFinancials (Navision Financials), Winfax v. 8.0, Excel og MS Office 2000 Pro Grundlæggende HTML og Internet samt FrontPage 2000.
Attention Personale Service
1998 - 1999
Teknisk Assistent (Vikar) Attention Personale Service Nokia Danmark (NMP). Support og let konfiguration af printere og administration af Av-projektorer. Software: Windows NT 4.0 Server med Windows 95/98 miljø, HP5siMX, HP8000. Giersing & Stellinger. Konvertering og indtastning af data i firmaets database. Software: CPI Patent and Trademark Administration System
Yderligere erhvervserfaring
1984 - 1997
studenterjobs etc. 1996 Locomotion P. Monitorassistent på musik video til Passion Orange album. Nummer: Black star. Udkom medio april Virgin Denmark Aps 1995 Passion Orange. Medvirken på Cd-indspilning som backing: Album: Back in the box. Instant Records. Virgin Denmark Aps 1994-1995 Fredgaard Radio A/S. Salgsassistent. Afd. ML 51 1993 Teknikbanken. Teknisk assistent i Kbh.'s Kommunes Teknologi og Informatikcenter. T.I.C. Arbejdsopgaver: Klargøring og lettere udbygning og reparation af lyd- og lysudstyr til kommunale institutioner 1991-1992 Vuggestuen Klerkegade. Pædagogmedhjælper Arbejdsopgaver: Børnepasning, medvirkende til planlægning af ny legeplads 1990-1991 Girobank A/S. Kontorfunktionær. Studentersektionen Arbejdsopgaver: Afstemning og kontering, samt sortering af kvitteringer til forsendelse 1987-1988 Brugsen. Salgsmedarbejder. Kassebetjening og lettere assistance ved opfylding og status 1984-1987 Brugsen. Ungarbejder. Pakning og modtagelse af emballage

Uddannelse

InstitutionGrad/retningEvt. beskrivelse
Teknologisk - Pædagogisk Oplysningsforbund
2000 - 2000
VPG
Voksenunderviser
Voksen Pædagoisk Grunduddannelse.
Roskilde Universitetscenter
1989 - 1996
Kommunikation
B.A.
Project in Psychology. Theoretical project concerning young people and their ability to develop an identity/skills through sports. Containing the concepts: Aim, motive, meaning and sense. (Examination score 9) Project in Communication. Reception analysis of a Danish documentary program Studio 2001, with comments on the Danish channel 1 (DR1) and their future position as the public service station in Denmark. DR - “Studio 2001” from 28/3 1995. Producer Klaus Laursen. (Examination score 7) Classes: Layout, communication, video-production, development and society, culture, scientific method and theory, pedagogical psychology, social psychology. 1989-1991 A fundamental education in science. Roskilde University Center. Projects in science. 1991 A description mathematically and physically on the music scales, tuning and harmony. Aural harmonies, super positions and questions about physiological interpretation of pure western musical sound. (Examination score 9) 1990 Arrangement of science, and the use of it in political decision. A text analysis on the common revaluation of the marine recipient protection law. (Fra anarki til hysteri : dansk miljøpolitik 1960-90) 1990 The use of mathematical prognosis on population in political planning. (Kommune Data) 1989 Consequences of seismic surveying in marine environments. Focal point on the whale’s response on the activity and their changes in behavior. (Aarhus Universitet, Maersk Olie og Gas) Classes: Development of society and technology, theory of science, history of science, thermodynamics, and communication.

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.