Word Of Mouth er fremtiden

Skrevet af

Observer

243 artikler

0 indlæg

Branding er ikke længere et unikt redskab til at skabe opmærksomhed om sin virksomhed, skriver Tim Larsen og Martin Profit Jacobsen fra Accept Media. For efterhånden som alle virksomheder brander sig som unikke, må varemærkerne gøre noget mere for at markere sig.


Og helt afgørende er dialogen med forbrugerne, skriver Tim Larsen og Martin Profit Jacobsen. Denne kan udmønte sig i såkaldte virale kampagner på internettet eller buzz marketing, hvor Word Of Mouth-anbefalinger forbrugerne imellem giver øget interesse. Der er dog den faldgrube ved de ellers meget effektive Word Of Mouth-kampagner, at de ikke kan trækkes tilbage, når de først er sat i gang, advarer de to skribenter. Derfor er der taget initiativ til at starte interesseorganisationen WOM Danmark, hvor virksomheder kan udveksle erfaringer.

Børsen 10-08-2005

Relaterede artikler

Retweet speed - Aldrig har så mange delt så meget, så let. Aldrig har spredningens hastighed og omfang været større. Kun hvis det linkes...

Giv din stemme

5 stemmer
4,4/5

Kommentarer

Få nyhedsbrev

51 JOB

presserådgivere

Se alle job Indryk job

Job

Videojournalist

Frist: 15. august

Fundraiser

Frist: 8. august kl. 12.00

Corporate Brand Manager

Frist: 20. august
Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.