Topledere vilde med Arla-image

Arla indtager førstepladsen i otte ud af ni kategorier i Levnedsmiddelbladets undersøgelse at danske fødevarevirksomheder image.
af Charlotte Rau Jacobsen

Niende kategori går på de virksomheder, der har det dårligste image, og her er Arla slet ikke med. Det er 72 topledere fra de 100 største danske fødevarevirksomheder, der har vurderet virksomhederne. Arlas førsteplads er umiddelbart overraskende på grund af mediestormen i forbindelse med den nye reklamekampagne for Arlas Minimælk. Kampagnen er fra flere sider blevet beskyldt for at være sexistisk. Men den har ikke haft mulighed for at påvirke topledernes bedømmelse af Arla, fordi svarene er indsamlet, inden kampagnen blev lanceret.

B.T. 04-06-02


Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også