Topledere vilde med Arla-image

Skrevet af

Charlotte Rau Jacobsen

311 artikler

0 indlæg

Arla indtager førstepladsen i otte ud af ni kategorier i Levnedsmiddelbladets undersøgelse at danske fødevarevirksomheder image.

Niende kategori går på de virksomheder, der har det dårligste image, og her er Arla slet ikke med. Det er 72 topledere fra de 100 største danske fødevarevirksomheder, der har vurderet virksomhederne. Arlas førsteplads er umiddelbart overraskende på grund af mediestormen i forbindelse med den nye reklamekampagne for Arlas Minimælk. Kampagnen er fra flere sider blevet beskyldt for at være sexistisk. Men den har ikke haft mulighed for at påvirke topledernes bedømmelse af Arla, fordi svarene er indsamlet, inden kampagnen blev lanceret.

B.T. 04-06-02


Relaterede artikler

Forbrugerombudsmanden ind i Arla-sag - Forbrugerombudsmand Hagen Jørgensen er nu gået ind i sagen om Arla Foods’ reklamekampagne for et nyt mælkeprodukt med sm...
Arla får ja til mælkereklamer - Forbrugerombudsmanden har afvist Kvindeligt Selskabs klage over Arla Foods’ aktuelle reklamekampagne for Arla Mini.
Sexede Arla-piger bliver - Kvindeorganisationernes protester mod de letpåklædte piger i Arlas reklamekampagne for nye mælkeprodukter kan vise sig a...
Arla: Buhuu - det er synd for os - Kommunikationsforum viderebringer her Jens Bigums brev til sine medarbejdere i Arla. Et brev der fortæller medarbejderne...

Giv din stemme

5 stemmer
4,4/5

Kommentarer

Få nyhedsbrev

50 JOB

Kommunikationskonsulent

Se alle job Indryk job

Job

Nyhedsbrevsredaktør

Frist: 21. januar

Digital redaktør

Frist: 31. januar

Studentermedarbejder

Frist: 31. januar
Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.