The Happy T-Shirt Man

Det er ikke underligt Lomborg mener den globale opvarmning er et stærkt overdrevet problem. Han går jo kun i T-shirts. Any way inspireret af The Happy T-Shirt Mans verdensomspændende ideer vil Kforum gerne finde de 10 vigtigste problemer som kommunikationsbranchen står overfor lige nu. Lomborg har for eksempel valgt at bruge færre penge på tøj? Hvad skal vi vælge til og fra? Vi indkalder derfor dig til den store virtuelle Copenhagen Communication Consensus. For hvad er de virkelige dilemmaer og udfordringer lige nu?

Send en mail fyldt med problemer uden lette løsninger til webmaster@kommunikationsforum.dk
og bagefter stemmer vi om de ti største problemer lige nu. Som Lomborg så klogt siger: Vi er nødt til at prioritere, hvad vi bruger pengene til.

The Happy T-Shirt Man kan gøre din branche bedre, hvis du har viljen til at vælge




















Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også