Har du skrevet 2013’s bedste kommunikationsspeciale?

Traditionen tro kårer Kforum årets bedste k-speciale. Som noget helt nyt i år er det Kforum for Studerende – et tiltag for studerende med interesse for kommunikation – der står bag arrangementet, og inviterer nyudklækkede k-kandidater fra 2013 til at deltage i kapløbet om Specialeprisen 2013.
 
Sidste år blev konkurrencen for k-branchens nyeste medlemmer afholdt med intet mindre end 60 deltagende specialer, otte nominerede og to værdige vindere, der kunne løbe af sted med titlen Årets k-speciale ’12 og ikke mindst præmien på 10.000 kroner. 
 
Bag Specialeprisen ligger ønsket om et øget fokus på vidensdeling, faglighed og nytænkning – og selvfølgelig god kommunikation. Ligesom de forgangne år er det ikke kun akademiske kriterier, der vægtes. Juryen, bestående af etablerede og velrenommerede medlemmer af k-branchen, vil ligeledes belønne skarpe emnevalg, modighed samt kreativ og innovativ tænkning. 
 
Så har du skrevet kommunikationsspeciale i 2013, opfordrer vi dig til at dele dit arbejde med nogle af branchens dygtigste. De eneste krav, vi stiller til dit speciale, er, at det skal være afleveret i 2013, kunne publiceres på Kforum og have en kommunikationsfaglig vinkel. Du kan derfor have fordybet dig i alt fra Public Affairs, sociale medier og journalistik til sprogbrug, kønspolitisk kommunikation og spin. 
 
Hvis du er nyslået k-kandidat fra 2013, så send dit speciale til studerende@kforum.dk med en kort introduktion, en udtalelse og din karakter. Så publicerer vi dit speciale på Kforum.
 
Deadline for at deltage i konkurrencen er mandag 5. maj kl. 12.00. Selve prisoverrækkelsen, hvor vinderen vil blive afsløret, finder sted tirsdag 3. juni  kl. 16.00, og efterfølgende inviterer Kforum for Studerende på en kold øl til Specialebar.  
 
Læs mere om Specialeprisen på www.specialeprisen.dk
 
Specialeprisen ’12 gik til Søren Dahm og Jens Nielsen for specialet Den man elsker, tugter man ved Aarhus Universitet. Specialet omhandler krisehåndtering på sociale medier. Læs, hvad de to vindere selv mener, er interessant ved lige netop deres speciale her
 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også

Job