Speciale om krisekommunikation på sociale medier vinder Specialeprisen
Vinder af årets bedste k-speciale

Skrevet af

Redaktionen Kforum

998 artikler

57 indlæg

Vi kårede årets bedste k-speciale i går til Kforums Specialebar. Se, hvem der løb med titlen, æren og de 10.000 kroner
Otte specialer ud af over 60 indsendte var nominerede som årets bedste k-speciale. I går kårede vi 1.-, 2.- og 3.-pladsen.
 
1.-pladsen og de 10.000 kroner gik til: Søren Dahm og Jens Nielsen for specialet 'Den man elsker, tugter man'.
 
Søren Dahm og Jens Nielsen vandt førstepladsen og dermed prisen for årets bedste k-speciale. På billedet ses Timme Bisgaard Munk, Kforums redaktør (t.v.), en af de glade vindere, Søren Dahm (i midten) og bestyrelsesformand Jesper Højberg Christensen (t.h.)
 
Sørens og Jens' speciale omhandler krisehåndtering på sociale medier og fokuserer især på, hvordan organisationer må tage nye skridt for at tilpasse sig den nye virkelighed, når de bevæger sig fra traditionelle medier til de sociale medier. 
 
Du kan læse årets bedste k-speciale her, og læs også her, hvad Søren og Jens selv mener er interessant ved deres vinderspeciale om krisekommunikation på sociale medier.
 
Jens Nielsens og Søren Dahms speciale som lagkage. Jens kunne desværre ikke deltage i kåringen, så der var masser af kage til Søren
 
2.-pladsen og de 5.000 kroner gik til Nicolai Høtoft og Sandra Cecilie Manata for deres speciale 'Borgen er uendeligt langt fra virkeligheden'. 
 
Nicolai Høtoft og Sandra Manata hev en flot 2.-plads hjem. Her ses de sammen med Kforums bestyrelsesformand, Jesper Højberg Christensen (t.v.), og redaktør, Timme Bisgaard Munk (t.h.)
 
Specialet handler om ministerens særlige rådgivers rolle. Specialet forsøger at komme til bunds i, hvor meget magt den særlige rådgiver reelt har inden for politik, journalistik og embedsværket. Specialet tager især udgangspunkt i mediernes stigende betydning i dansk politik og ser de særlige rådgivere som afspejling af medialiseringen.
Læs mere om specialet her - og læs, hvad Nicolai og Sandra selv mener, er interessant ved deres speciale her.
 
3.-pladsen og de 2.500 kroner gik til Anders Bekhøj Hansen, der har skrevet specialet 'En skræddersyet valgkampagne'.
 
Anders Bekhøj Hansen fik en flot 3.-plads for sit speciale om politisk marketing. På billedet er han sammen med Kforums Timme Bisgaard Munk (t.v.) og Jesper Højberg Christensen (t.h.)
 
Anders' speciale undersøger potentialet for politisk marketing, ved at teste hvorvidt de politiske partier kan opnå en fordel ved at målrette retorik og indhold i deres kampagnebudskaber til forskellige vælgere. Læs hele Anders' speciale her og læs, hvorfor Anders synes, hans speciale er unikt her.
 
Kforums redaktør, Timme Bisgaard Munk, holder oplæg om de nyeste k-trends, lige inden kåringen af årets bedste k-specialer begynder
 
K og champagne klinger godt
 
Tillykke til alle vinderne og alle de nominerede!
 

Relaterede artikler

Og årets speciale er... - Det er altid de naturvidenskabelige uddannelser, der får alle priserne. Sådan ville vi ikke have det skulle være. Derfor...
Har du skrevet årets bedste k-speciale? - Kforum inviterer årets k-kandidater til at deltage i Specialeprisen 2012! For anden gang afholdes konkurrencen nemlig om...
Og de nominerede er ... - Efter mange, lange timer har vi nu endelig den gyldne liste klar. Kforum har igen i år sat sig for at finde årets k-spec...
Har du skrevet 2017's bedste k-speciale? - Det har krævet blod, sved og træge teoretiske tankeprocesser at skrive dit speciale. Men nu er du omsider færdig, og det...

Giv din stemme

8 stemmer
4,5/5

Kommentarer

Få nyhedsbrev

66 JOB

Kampagnemedarbejder

Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.