Slam! Der er lyddesign i flere ting, end man regner med. Selv lyden, når du lukker din bildør, er blevet designet til at passe til bilmærkets brand.
De bedste brands synger til alle sanserne. En symfoni af oplevelser, hvor hvert touchpoint støtter op om samme melodi. Med de såkaldte audio-interfaces hastige vækst bliver lydbranding kun en vigtigere del af den samlede brandoplevelse. Så hvordan lyder dit brand i folks ører? Her er tre overvejelse...
Du skal være PLUS kunde for at læse denne artikel.
Kom på forkant med viden om kommunikation.
Skriv til Timme på timme@kforum.dk
eller ring på 33 42 21 60
for at få et godt tilbud.
Relaterede artikler
Content marketing er stadig hot
-
Podcast-vært og bogaktuelle Eric Ziengs giver sit bud på, hvad status er på content marketing. For selvom metoden ikke l...
Tivolis PR koster gratis
-
Hvert år pusher Tivoli langt over 10.000 presseomtaler igennem, lukker 200-300 film- og tv-hold ind i haven og byder 5 m...
Ny app kan oversætte babygråd
-
En stor del af smartphone-app-markedet er domineret af spil, underholdning, social media og generelt gøgleri. Men hvis m...
Planlæg din pålidelighed
-
Ny undersøgelse foretaget af kommunikationsstuderende fra Roskilde Universitet viser, at det ikke er mikro-influencernes...
Katjes: Jes – nu fri for svin
-
Slikproducenten Katjes har slået et kæmpemæssigt banner op på Rådhuspladsen i København, hvorpå en hijab-klædt kvinde re...
WTF er Growth Hacking?
-
Thomas Edison gjorde det, og du burde også gøre det. Grundprincippet i growth hacking handler om at teste en masse - sel...
iPhone goes to Hollywood
-
Du vil gerne lave en lækker video. Så du bliver selvfølgelig nødt til at dykke dybt i lommerne for at købe noget dyrt og...