Pling-svusj! Dit brand skal have en lyd
Har du lyttet til dit brand i dag?

Slam! Der er lyddesign i flere ting, end man regner med. Selv lyden, når du lukker din bildør, er blevet designet til at passe til bilmærkets brand.

De bedste brands synger til alle sanserne. En symfoni af oplevelser, hvor hvert touchpoint støtter op om samme melodi. Med de såkaldte audio-interfaces hastige vækst bliver lydbranding kun en vigtigere del af den samlede brandoplevelse. Så hvordan lyder dit brand i folks ører? Her er tre overvejelse...

Du skal være PLUS kunde for at læse denne artikel.

Kom på forkant med viden om kommunikation.
Skriv til Timme på timme@kforum.dk
eller ring på 33 42 21 60
for at få et godt tilbud.

Relaterede artikler

Content marketing er stadig hot - Podcast-vært og bogaktuelle Eric Ziengs giver sit bud på, hvad status er på content marketing. For selvom metoden ikke l...
Brand igennem med jord, vind og vilde urter - Konstruktionen af nordisk regionalisme er en stærk tendens som udgangspunkt for Nordic branding, men har vi egentlig for...
Årets CEO-superbrand er hardkåre - Infomedia har igen i år kåret årets CEO-superbrands. Listen er fyldt med C20-kendisser, men i år er der nye og overraske...
Tivolis PR koster gratis - Hvert år pusher Tivoli langt over 10.000 presseomtaler igennem, lukker 200-300 film- og tv-hold ind i haven og byder 5 m...
Ny app kan oversætte babygråd - En stor del af smartphone-app-markedet er domineret af spil, underholdning, social media og generelt gøgleri. Men hvis m...
Planlæg din pålidelighed - Ny undersøgelse foretaget af kommunikationsstuderende fra Roskilde Universitet viser, at det ikke er mikro-influencernes...
Katjes: Jes – nu fri for svin - Slikproducenten Katjes har slået et kæmpemæssigt banner op på Rådhuspladsen i København, hvorpå en hijab-klædt kvinde re...
Årsrapporter på papir er så 2015 - Her får du 5 gode tips til at puste støvet af din årsrapport, gøre dit arbejde sjovere, din chef gladere og vigtigst af ...
De knaser, krøller og hvisker dig til ro - ”Danske Tine hvisker til en million verden over” og ”Det hjælper at hviske i søvn”. Hviskekommunikation, en underart af ...
WTF er Growth Hacking? - Thomas Edison gjorde det, og du burde også gøre det. Grundprincippet i growth hacking handler om at teste en masse - sel...
Kampen om at være det mest menneskelige brand - Det er ikke bare det, du siger, men måden, du siger det på. Sanne Salomonsen ved det. Vores yndlingsstartups ved det. Se...
Aesop – et fabelagtigt fabulerende brand - Beauty-brandet Aesop praktiserer overskudsagtig brand management – styret med løs hånd og et fast blik.
iPhone goes to Hollywood - Du vil gerne lave en lækker video. Så du bliver selvfølgelig nødt til at dykke dybt i lommerne for at købe noget dyrt og...

Giv din stemme

7 stemmer
4,6/5

Kommentarer

Få nyhedsbrev

50 JOB

Webredaktør

Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Job

Communications Intern

Frist: As soon as possible

Erfaren kommunikationsrådgiver med videoprofil

Frist: 19. august kl. 12.00

Communications specialist

Frist: Løbende
Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.