Slut med bevidstløs reklame

Reklamebranchen og medicinalvirksomhederne er enige om, at der for fremtiden skal kommunikeres anderledes med lægerne.
af Observer

Det skal være slut med at bombardere lægerne med den traditionelle tæppebombning af reklamer. I stedet bør medicinalselskaberne gå efter færre og mere målrettede reklamer og dialog med lægerne om, hvilken information de egentligt ønsker. Dermed håber man at reducere lægernes irritation over medicinalselskaberne. Direktør for reklamebureauet Ludvigsen & Co. Peter Ludvigsen påpeger, at virksomhederne i årevis har spildt deres penge på ligegyldig reklame, der samtidig skubber lægerne væk. Derfor skal medicinalvirksomhedernes sælgere også uddannes, så de har den viden, lægerne efterspørger.

Berlingske Tidende 30-09-2004

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også