Slut med bevidstløs reklame

Skrevet af

Observer

243 artikler

0 indlæg

Reklamebranchen og medicinalvirksomhederne er enige om, at der for fremtiden skal kommunikeres anderledes med lægerne.

Det skal være slut med at bombardere lægerne med den traditionelle tæppebombning af reklamer. I stedet bør medicinalselskaberne gå efter færre og mere målrettede reklamer og dialog med lægerne om, hvilken information de egentligt ønsker. Dermed håber man at reducere lægernes irritation over medicinalselskaberne. Direktør for reklamebureauet Ludvigsen & Co. Peter Ludvigsen påpeger, at virksomhederne i årevis har spildt deres penge på ligegyldig reklame, der samtidig skubber lægerne væk. Derfor skal medicinalvirksomhedernes sælgere også uddannes, så de har den viden, lægerne efterspørger.

Berlingske Tidende 30-09-2004

Relaterede artikler

Årets reklame er? - Hvad er årets bedste reklame? Vi har spurgt syv kommunikatører. De svarer alt fra Tryg Forsikring til Whopper Virgins, o...

Giv din stemme

5 stemmer
4,4/5

Kommentarer

Få nyhedsbrev

43 JOB

Souschef

Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.