Selvstændige bureauer spår vækst

Opsvinget vil også gavne de små pr-bureauer. Arbejdsglæde og optimisme præger branchen.
af Charlotte Rau Jacobsen

60 procent af de små og selvstændige pr-bureauer spår vækst i 2004, viser en ny undersøgelse, som Dansk Kommunikationsforening står bag i samarbejde med ASE. Undersøgelsen afslører samtidig en stor jobtilfredshed trods lange arbejdsdage. Og kun 18 procent af de adspurgte anfører lønnen som den vigtigste drivkraft i deres arbejde. I stedet er det friheden og muligheden for selv at bestemme, der har størst værdi. Kommunikationsrådgiver og ejer af Bifra Kommunikation Peter Bisgaard-Frantzen glæder sig over de positive holdninger, som bureauerne giver udtryk for i undersøgelsen. Det er et tegn på, at både de store og små bureauer får glæde af opsvinget, mener Peter Bisgaard-Frantzen.
Berlingske Tidende 05-02-2004

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også